• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

دیدار های چهره به چهره با مردم مصداق بارز تکریم و احترام ارباب رجوع است

  • کد خبر : 5113
  • 01 مرداد 1399 - 20:06
دیدار های چهره به چهره با مردم مصداق بارز تکریم و احترام ارباب رجوع است
ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان برگزار و مشکلات قضایی بیش از 30 نفر از شهروندان بررسی و دستورات پیگیری صادر شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با تأکید بر خدمت خالصانه و بی منت مسئولان به مردم گفت: در سایه خدمت با اخلاص و تکریم ارباب رجوع می توانیم شاهد ایجاد وحدت و همدلی مردم با مسئولان در تمام سطوح باشیم و ما در دستگاه قضایی تلاش می کنیم با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، اعتماد مردم را نسبت به دستگاه قضایی افزون نمائیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان این که دیدارهای مردمی دادگستری فارس به صورت منظم و هفتگی در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه و تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه حضرت آیت الله رئیسی مبنی بر تکریم ارباب رجوع و حضور در بین مردم با هدف رفع مشکلات آنان در دستور کار قرار دارد افزود: دیدار های چهره به چهره با مردم مصداق بارز تکریم و احترام ارباب رجوع است و علاوه بر جلب رضایتمندی مراجعان باعث شناخت نقاط ضعف خدمت رسانی می شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس خاطر نشان کرد: تنظیم برنامه مدون دیدار های عمومی و بررسی مشکلات قضایی مراجعان مورد تاکید است وبه همین منظور همه حوزه های قضایی استان نیز یک روز کاری را به این امر اختصاص می دهند .

گفتنی است از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی دیدارهای مردمی مختلفی در راستای بررسی مشکلات قضایی و حقوقی توسط ریاست کل و معاونین قضایی برگزار و دستورات پیگیری صادر گردیده است.

دیدار مردمی این هفته دادگستری فارس با حضور رئیس کل دادگستری استان ،حسین پور معاون قضایی و برنامه ریزی دادگستری فارس،حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی معاون قضایی و نیز حسین اسفندیاری قاضی حوزه ریاست دادگستری استان فارس برگزار و تقاضای ۳۰ نفر از مراجعان بررسی شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5113

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.