• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

بی‌تفاوتی به شعائر و مناسبت های انقلاب صحنه را برای جولان دشمن مهیا می‌کند

  • کد خبر : 50637
  • 11 آبان 1401 - 12:46
بی‌تفاوتی به شعائر و مناسبت های انقلاب صحنه را برای جولان دشمن مهیا می‌کند
محبی پور گفت: نباید فضا را با خالی کردن صحنه برای جولان و عرض اندام دشمن مهیا کنیم.بی تفاوتی به شعائر و مناسبت های انقلاب ، فضا را برای حضور دشمن فراهم می کند.

اسماعیل محبی پور معاون استاندار فارس، روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ۱۳ آبان ، ضمن گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت : مناسبت هایی که در انقلاب اسلامی داریم و نامگذاری کرده ایم از جمله ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان همگی از شعائر الهی هستند چرا که انقلاب ما اسلامی است.

وی ادامه داد: اگر این روزها گرامی داشته نشود و شعائر الهی را زنده نگاه نداریم دشمن به میدان می آید و جالی خالی که در نتیجه بی تفاوتی به این شعائر ایجاد شده را پر می کند.

محبی پور در ادامه اظهار کرد: ما در انقلاب با شعائر زنده هستیم و اگر نسبت به آنها بی تفاوت باشیم قطعا هم به کشور و ملت و هم به انقلاب و نظام خسارت های جبران ناپذیری وارد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، بر لزوم برنامه ریزی دقیق و منظم برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های روز ۱۳ آبان به عنوان روز استکبار ستیزی تاکید کرد و گفت: باید از همه فرصت ها برای بلند کردن شعائر الهی استفاده کنیم.

وی افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و  ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که هر سه ، از وقایع مهم تاریخی هستند.

محبی پور ادامه داد: بنابراین در این روز باید هم علما و طلاب ، هم دانش آموزان و هم دانشجویان به شکل ویژه پای کار بیایند و در گرامیداشت هرچه باشکوه تر این روز ایفای نقش کنند. البته برگزاری برنامه به تنهایی مد نظر نیست بلکه برنامه هایی که برای این مناسبت ها پیش بینی شده یا می شود باید تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

معاون استاندار فارس، راهپیمایی ۱۳ آبان را اصلی ترین برنامه روز استکبار ستیزی دانست و گفت: در برگزاری این راهپیمایی و انجام سایر برنامه ها نباید نگاه ها صرفا متمرکز بر شیراز باشد بلکه باید استانی نگاه کنیم و تمام شهرستان های استان برنامه های متناسب با این روز را تدارک ببینند.

محبی پور، از ادارات مرتبط استان خواست که در آستانه ۱۳ آبان نسبت به ایجاد ستاد اجرایی گرامیداشت روز مقابله با استکبار جهانی اقدام کنند.
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50637

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.