• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
مدیرکل زندان های فارس در دیدار با کارکنان زندان مرودشت:

رسالت ما در زندان ها در دوران تحول در قوه قضائیه،سنگین تر شده است

  • کد خبر : 5058
  • 31 تیر 1399 - 18:27
رسالت ما در زندان ها در دوران تحول در قوه قضائیه،سنگین تر شده است

مدیرکل زندان های فارس گفت: رئیس سازمان زندان ها، مربیان اصلاح و تربیت را شمع هدایت در بیراهه ضلالت معرفی می نمایند و این سخن ارزشمند، پیام مهمی برای همه ما زندانبانان در استان و همکاران عرصه زندانبانی در سراسر کشور دارد و با این پیام مهم، رسالت ما در زندان ها با توجه به […]

مدیرکل زندان های فارس گفت: رئیس سازمان زندان ها، مربیان اصلاح و تربیت را شمع هدایت در بیراهه ضلالت معرفی می نمایند و این سخن ارزشمند، پیام مهمی برای همه ما زندانبانان در استان و همکاران عرصه زندانبانی در سراسر کشور دارد و با این پیام مهم، رسالت ما در زندان ها با توجه به برنامه های تحولی در قوه قضائیه مضاعف و سنگین تر شده است.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های فارس با حضور در زندان مرودشت و در جمع صمیمی کارکنان، مشکلات آنان را بررسی و به سوالات آنان پاسخ داد.
مدیرکل زندان های فارس گفت: ما در سازمان زندان ها، رسالت خطیر و سنگینی برعهده داریم و برای تحقق این مسؤولیت بزرگ، باید با برنامه ریزی، همفکری، ایجاد همدلی، تلاش مضاعف و عزمی آهنین در جهت رفع محدودیت ها و مشکلات بکوشیم.
وی افزود: رئیس سازمان زندان ها، مربیان اصلاح و تربیت را شمع هدایت در بیراهه ضلالت معرفی می نمایند و این سخن ارزشمند، پیام مهمی برای همه ما زندانبانان در استان و همکاران عرصه زندانبانی در سراسر کشور دارد و با این پیام مهم، رسالت ما در زندان ها با توجه به برنامه های تحولی در قوه قضائیه مضاعف و سنگین تر شده است.
ابراهیمی اظهار داشت: دغدغه رئیس محترم سازمان، اصلاح و تربیت زندانیان، رسیدگی به مشکلات آنان و بازگشت مفید زندانیان به جامعه است و برای تحقق آن، به تلاش همه همکاران و همکاری دستگاه های قضایی، اجرایی و خیرین نیاز داریم.
مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی در شهرستان مرودشت بین مجموعه قضایی و دستگاه های اجرایی و اداره زندان وجود دارد و این تعامل بیانگر تلاش همکاران توانمند در این شهرستان و همکاری بین بخشی و درون سازمانی می باشد.
وی یادآور شد: با شیوع بیماری کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از اعزام ها به مراجع قضایی، ظرفیت های خوبی با اجرای دادرسی الکترونیک و استفاده از ویدئو کنفرانس در زندان ها و مراجع قضایی فراهم شده، ضروری است با ایجاد زیرساخت ها، بازدید قضات از طریق ویدئو کنفرانس برگزار گردد.
ابراهیمی اضافه کرد: زندان های مرودشت و لارستان بیشترین حوزه های قضایی را در استان پوشش می دهند و استفاده از ظرفیت دادرسی الکترونیک، ابزار خوبی برای جلوگیری از اعزام زندانیان این زندان ها به مراجع قضایی می باشد.
وی تأکید کرد: با مشارکت گروه های جهادی، نهادهای مردمی و دستگاه های متولی اشتغال و فرهنگی، امور مربوط به اصلاح و تربیت زندانیان، پیگیری و با جدیت بیشتری دنبال شود.
در ادامه همه همکاران خواستار اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی به کارکنان سازمان زندان ها و پیگیری از طریق مسؤولین شدند و مدیرکل زندان های فارس در پاسخ به آنان اظهار داشت: رئیس محترم سازمان با جدیت مطالبه به حق اجرای قانون تسری فوق العاده خاص کارکنان پزشکی قانونی به کارکنان سازمان زندان ها را پیگیری و در دستور کار دارند امیدواریم با همکاری مسؤولین اجرایی و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مهم محقق شود.
در ابتدای این دیدار، سعید مهرآفرین رئیس زندان مرودشت گزارشی از حوزه های مختلف این مرکز اصلاحی و تربیتی ارائه کرد و کارکنان این زندان، مشکلات کاری و دغدغه های خود را در راستای ارتقای نظام زندانبانی مطرح کردند.
شایان ذکر است در حاشیه این دیدار، حمیدرضا جهانگیری معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس، مهدی نعمتی رئیس حفاظت و اطلاعات و سیدعلیرضا سجادیان رئیس اداره بازرسی زندان های فارس از زندان مرودشت بازدید و در ارتباطی چهره به چهره با زندانیان مشکلات آنان را در حوزه های رفاهی و قضایی بررسی کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5058

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.