• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
سخنگوی دولت:

فشارهای دشمن خللی در اتحاد ملت ایران ایجاد نخواهد کرد

  • کد خبر : 50564
  • 07 آبان 1401 - 11:05
فشارهای دشمن خللی در اتحاد ملت ایران ایجاد نخواهد کرد
سخنگوی دولت با گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) گفت: فشارهای دشمن نمی تواند هیچ خللی در اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران ایجاد کند.

علی بهادری جهرمی روز شنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) افزود: مردم وطن دوست و مسلمان کشور همواره نشان داده‌اند که در مقاطع مختلف تاریخی هم از مسئولان و هم مردم دیگر کشورهای جهان یک گام جلوتر بوده اند.

وی ادامه داد: امروز هم مردم به رغم گلایه ها و مشکلاتی که دارند اما همانند سایر مقاطع که چنانچه مشکلی پیش می آمد و اتفاقی روی می داد در صحنه حاضر می شدند، پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا یک دل و یکصدا هم مخالفت و اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند و هم بگویند که ما همه یک ملت واحد هستیم.

او اظهار داشت: این حضورها مشت محکمی بر دهان همه کسانی است که چشم ندارند حل مشکلات و مسائل این سرزمین را ببینند و سعی می کنند که با تمام قوا و تمام قد جلو این کشور بایستند و درس و تجریه نمی‌گیرند که هر زمان که تمام قد جلو این سرزمین ایستادند مردم متحدتر، مستحکم تر، با ایمان جدی تر و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت خود را استمرار داده‌اند.

آیین تشییع پیکرهای پاک ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح شنبه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱ از میدان امام حسین (ع) شیراز سومین حرم اهل بیت به سمت حرم مطهر در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50564

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.