• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
استاندار فارس :

جذب اعتبارات کرونا در اولویت باشد/ظرفیت اسناد خزانه در طرح های عمرانی مورد توجه باشد

  • کد خبر : 5043
  • 31 تیر 1399 - 18:17
جذب اعتبارات کرونا در اولویت باشد/ظرفیت اسناد خزانه در طرح های عمرانی مورد توجه باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس با بیان اینکه توجه به راهکارهای قانونی و بهره گیری از مصوبات اجرایی برای رفع مشکلات و نیازمندیهای اجرایی، باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد گفت: خوشبختانه فعالیت کارگروه  زیر بنایی فارس در سطحی  بالاست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس دکتر عنایت آله رحیمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس با بیان اینکه توجه به راهکارهای قانونی و بهره گیری از مصوبات اجرایی برای رفع مشکلات و نیازمندیهای اجرایی، باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار داشته باشد گفت: خوشبختانه 
فعالیت کارگروه  زیر بنایی فارس در سطحی  بالاست و در چند سال  گذشته فعالیت این کارگروه درسطح کشور مطرح بوده و امیدواریم که همچنان شاهد فعالیت های اثر گذار  آن باشیم. 
وی با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد و مصوبات کارگروه های مختلف شورای برنامه ریزی و توسعه اظهار داشت: بررسی و نظارت بر مصوبات  هر کار گروه به عهده دستگاه متولی است. نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: باید تلاش کنیم تا از تسهیلات دوهزار و سیصدو شصت میلیارد تومانی در نظر گرفته شده در حوزه حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا نهایت بهره گیری انجام شود و این اقدام در رفع بسیاری از معضلات پیش آمده موثر است. 
 استفاده از فرصت های بازار سرمایه و بورس از دیگر مباحث استاندار فارس در این جلسه بود و در این زمینه گفت: سرمایه گذاری و راهکارهای جذب آن مورد تاکید ما است و در این بازار فرصت‌های اقتصادی زیادی وجود دارد. 
 استاندار فارس در ادامه بهره گیری از ظرفیت اسناد خزانه در فعال کردن طرح های عمرانی را از جمله مباحث اصلی دستگاه‌های اجرایی دانست و خاطر نشان کرد: جذب سریعتر اسناد خزانه موجب کاهش هزینه های اجرایی در طرح های عمرانی می شود.
گفتنی است این جلسه با بررسی مصوبات قبلی شورا برنامه ریزی و توسعه پایان یافت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5043

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.