• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛

بهبود مستمر در روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس

  • کد خبر : 5035
  • 31 تیر 1399 - 18:09
بهبود مستمر در روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: اداره روابط عمومی این سازمان با جاری سازی مدل تعالی و بر اساس نقشه استراتژی، برنامه ریزی مدون و ارائه گانت چارت حرکت می کند و با ارزیابی، بهبود مستمر در خانواده بزرگ روابط عمومی فارس مشهود است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی در نشست شورای اطلاع رسانی جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به کسب مقام برتر روابط عمومی این سازمان در سطح ملی، ابراز کرد: بسیار خرسندم که امروز در این حوزه ساختاری متعالی جاری سازی شده است.
وی تصریح کرد: علیرغم این موفقیت ولی جای کار بسیاری وجود دارد چرا که با توجه به گستردگی حوزه مسئولیت جهاد کشاورزی و اقدامات موثری که در این حوزه صورت گرفته امروز شاهد این هستیم که هر روز دری از دنیای جدیدی به روی روابط عمومی گشوده می شود.
به اعتقاد قاسمی؛ علاوه بر انعکاس اقدامات صورت گرفته؛ روابط عمومی باید قوانین، مقررات و مسئولیت های حوزه کشاورزی را به طور شفاف و صریح به جامعه منعکس کند چرا که آگاه سازی مردم به خصوص در حوزه امور اراضی از تخلفات جلوگیری می کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به پیشرو بودن روابط عمومی این سازمان، اظهار کرد: در برخی از دستگاه ها به دلیل عدم انعکاس اقدامات صورت گرفته؛ فضاهای مسمومی علیه آن دستگاه ها ایجاد شده است.
به تعبیر قاسمی؛ ارتباطات در حوزه روابط عمومی، مهندسی افکار به منظور پیشبرد اهداف استراتژیک سازمان است.
وی، اشاره ای نیز به مدیریت کمیته نشر توسط رئیس اداره روابط عمومی کرد و مستند سازی تجارب همکاران توسط این کمیته را از اقدامات موثر در ارتقاء کشاورزی دانست.
این مقام مسئول با اشاره به سختی کار روابط عمومی، تاکید کرد: انتظار می رود پست های روابط عمومی به کارشناسان این حوزه اختصاص داده شود.
قاسمی به ضرورت راه اندازی سازمان مجازی نیز اشاره کرد و افزود: در شرایط کرونا روابط عمومی در بستر اینترنت و با استفاده از پیام رسان ها، سامانه مجازی را راه اندازی کرده است و به کاهش ترد ارباب رجوع کمک می کند.
وی ابراز کرد: بروکراسی اداری، هزینه زمانی و مالی زیادی را به ارباب رجوع تحمیل می کند از این رو راه اندازی سازمان مجازی ارائه خدمات به موقع، سریع، غیر حضوری، آسان، امن و نهایتا ایجاد رضایت مندی ارباب رجوع را به دنبال دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه بدنه فربه سیستم اداری مانع توسعه سرمایه گذاری و رونق اقتصادی می شود، اظهار کرد: مجازی سازی خدمات به کاهش هدر رفت اعتبارات و زمان کمک می کند و در نتیجه آرامش جامعه و گشایش کار مردم را به دنبال دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5035

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.