• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
فرمانده انتظامی استان فارس؛

دستگیری لیدر اغتشاشات فارس در سروستان

  • کد خبر : 50309
  • 02 آبان 1401 - 18:03
دستگیری لیدر اغتشاشات فارس در سروستان
فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که لیدر اصلی اغتشاشات اخیر این استان در شهرستان سروستان شناسایی، دستگیر و روانه دستگاه قضایی شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی دوشنبه ۲ آبان به خبرنگاران گفت: در پی اعتراضات مردمی و اغتشاشاتی که افراد معاند در فضای مجازی و حقیقی دنبال می‌کردند، شناسایی و بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلال و تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی، در دستور کار ویژه پلیس فارس قرار گرفت.

حبیبی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکننده را شناسایی و او را در منزلش در سروستان دستگیر کردند.

او یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۷ عدد کوکتل مولوتوف ساخته شده و آماده به کار، ۳ هزار بطری خالی شیشه‌ای و ۱۵۰ دست البسه کهنه با هدف استفاده در ساخت کوکتل مولوتوف، ۴ لیتر اسید خالص و با غلظت بالا برای استفاده در اغتشاشات علیه مامورین، اماکن و خودروها، ۸ عدد سرنگ حاوی اسید کشف شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین از منزل این فرد ۳۰ لیتر بنزین، گازوئیل و روغن سوخته، دو جفت دستکش آغشته به رنگ و ۱۰ عدد اسپری رنگ استفاده شده، ۳۰ کیلوگرم ماده شیمیایی (کود آمونیاک)، ۳ دستگاه دوربین، ۴ عدد هارد اکسترنال، ۴۰ عدد انواع سیم کارت‌، یک دستگاه لپ‌تاپ، ۳ عدد گوشی همراه هوشمند، یک جلد دفترچه یادداشت حاوی شعارهایی با مضمون حمایت از گروه‌های معاند و منافقین و یک دستگاه پرینتر رنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه  در بررسی از سوابق متهم، جرائمی از قبیل جعل عنوان، کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع وجود دارد، تصریح کرد: کارگاه تولید کوکتل مولوتوف منهدم و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

حبیبی تصریح کرد که پلیس با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50309

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.