• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8
مسئول مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش‌وپرورش فارس خبر داد:

راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه در فارس به‌صورت تلفنی

  • کد خبر : 5014
  • 30 تیر 1399 - 20:40
راه‌اندازی خدمات مشاوره‌ای هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه در فارس به‌صورت تلفنی
مسئول مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش‌وپرورش فارس گفت: از 15 تیرماه و هم‌زمان با شروع فرایند ثبت‌نام و ارائه هدایت تحصیلی برای دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه، ارائه خدمات مشاوره‌ای نیز برای این دانش آموزان به‌صورت تلفنی آغاز شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس، طیبه رحیمی در جلسه شورای هماهنگی اداره مشاوره استان، با اشاره به صدور نمون برگ‌های شماره ۶ و ۷ هدایت تحصیلی به‌صورت الکترونیک ، گفت: از ۱۵ تیرماه و هم‌زمان با شروع فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه ، ۲۷۱ نفر از مشاوران مدارس استان در قالب طرح “از من بپرس” در مدت ۲۰ روز،  آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به این دانش آموزان و اولیاء آن‌ها هستند.

مسئول مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش‌وپرورش فارس ، مهم‌ترین سؤالات و ابهامات  این دانش آموزان را درزمینه چگونگی انتخاب رشته و ادامه تحصیل، چگونگی تعیین وضعیت برای ثبت‌نام پایه دهم و شرایط تعیین رشته مجدد عنوان کرد و گفت: دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه نیز می‌توانند در قالب این طرح، پاسخ سؤالات خود را درزمینه تغییر رشته  از این مشاوران دریافت کنند.

رحیمی گفت: به‌منظور جلوگیری از تجمع دانش آموزان پایه نهم در مدارس جهت دریافت و اطلاع از وضعیت هدایت تحصیلی، نمون برگ‌های مربوط به این فرآیند از تاریخ ۲۴ تیرماه بر روی سامانه همگام بارگذاری شده و دانش آموزان می‌توانند با ورود به این سامانه به نمون برگ‌های مذکور دسترسی داشته باشند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از سوی وزارت متبوع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، مدیران مدارس دوره دوم متوسطه می‌توانند از طریق سامانه سناد و با واردکردن کد ملی دانش‌آموز ،به نمون برگ‌های هدایت تحصیلی آن‌ها دسترسی داشته باشند.

برای دریافت جدول زمانی ارائه خدمات مشاوره تلفنی و شماره تماس مشاوران منتخب فارس در طرح “از من بپرس” اینجا کلیک کنید

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5014

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.