• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در فارس؛

ارتش با تمام توان از کیان نظام دفاع می‌کند/اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی ارتش در فارس

  • کد خبر : 50017
  • 25 مهر 1401 - 19:27
ارتش با تمام توان از کیان نظام دفاع می‌کند/اعلام برنامه‌های هفته عقیدتی ارتش در فارس
هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارتش را باید از بعد فرهنگی، انقلابی، مکتبی و قرآنی برای دفاع از کیان و نظام و نوامیس مسلمانان معرفی کنیم، گفت: ارتش با تمام توان از کیان نظام دفاع می‌کند.

به گزارش سحاب پرس، حجت‌الاسلام عزیز رضایی دوشنبه ۲۵ مهرماه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به یمن فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) اظهار کرد: ۲۴ مهر روز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در سال ۵۸ به فرمان امام (ره) بوده و امسال چهل و سومین سالروز عقیدتی سیاسی را پیش رو داریم.

او افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به منظور تقویت ایمان و بصیرت عمیق دینی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب تاسیس شد و این خود اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و بصیرت افزایی را نشان می‌دهد.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مورد برنامه‌های این هفته، گفت: سخنرانی فرماندهان نظامی که سخنرانی روحانیون و فرماندهان ارتش پیش از خطبه‌های نماز جمعه یکی از آن برنامه‌ها بود که جمعه گذشته در ۸۰ شهر برگزار و لوح سپاس فرماندهی کل ارتش به ائمه جمعه تقدیم و از رهمنودهای ائمه جمعه استفاده شد.

رضایی، برگزاری محافل قرآنی، غبارروبی گلزار شهداء، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فرماندهان پیشکسوت ارتش از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

او با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران را باید از بعد فرهنگی، انقلابی، مکتبی و قرآنی برای دفاع از کیان و نظام  و نوامیس مسلمانان معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: ارتش با تمام توان از کیان نظام دفاع می‌کند وگوش به فرمان فرمانده کل قواست.

رضایی تصریح کرد: چشم امید مردم به ارتش است و ارتش حافظ کیان انقلاب اسلامی و کشور ایران است و برای آن جناح، زبان و دین مرزی ندارد و آنچه مهم است حفاظت از سرزمین مقدس اسلامی است.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در فارس یادآور شد که مرکز علوم و فنون پیاده در شیراز رتبه نخست را به لحاظ آمار تربیت حافظان قرآنی در میان یگان‌های نظامی ارتش دارد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50017

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.