• امروز : یکشنبه - ۱۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - محرم - 1446
  • برابر با : Sunday - 7 July - 2024
3
قائم‌مقام شهردار شیراز مطرح کرد؛

تقویت و توجه به استفاده از مبلغان دینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی

  • کد خبر : 49961
  • 24 مهر 1401 - 13:29
تقویت و توجه به استفاده از مبلغان دینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی
قائم‌مقام شهردار شیراز با تاکید بر دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آسیب‌های اجتماعی گفت: تقویت و توجه به استفاده از مبلغان دینی در این حوزه قطعا می‌تواند بسیار راهگشا و موثر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با حضور آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار شیراز، جعفر طاهری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز، غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری و جمعی از مدیران حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز برگزار شد.

 آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار شیراز با تاکید بر دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص آسیب‌های اجتماعی و طرح برخی از این آسیب‌ها اظهار داشت: تقویت و توجه به استفاده از مبلغان دینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی قطعا می‌تواند بسیار راهگشا و موثر باشد و باید از افراد درگیر و مبتلابه آسیب‌های اجتماعی حمایت و به فکر درمان آن‌ها بود.

وی تاکید کرد: باید علل بروز آسیب‌های اجتماعی و گرفتار شدن افراد به این آسیب‌ها را با راهکارهای علمی و اجتماعی بررسی و رفع کرد.

غلامرضا غلامی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز خاطرنشان کرد: مطالعه آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها یکی از مهمترین موضوعات مورد بحث جامعه‌شناسی است.

وی با بیان اینکه عوامل دخیل در بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی را می‌توان به مثابه یک زنجیره به‌هم پیوسته در نظر گرفت، افزود: در برابر آسیب‌های اجتماعی نیاز به اقدام هماهنگ داریم.

جعفر طاهری معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شیراز نیز با تصریح بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در حوزه آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: توصیه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی همواره برای مسوولان نقشه راه بوده که با توجه به آن می‌‌توان در مسیر درست برای خدمت به مردم گام برداشت.

وی بر تعامل بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق این مهم تاکید کرد.

قابل ذکر است؛ در پایان این آیین با قدردانی از زحمات عبادالله زارعی رئیس سابق اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز، علی پولادیان به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=49961

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.