• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

از سرگیری فعالیت شرکت نفت پاسارگاد با حمایت حقوقی دادگستری استان فارس

  • کد خبر : 4996
  • 30 تیر 1399 - 20:25
از سرگیری فعالیت شرکت نفت پاسارگاد با حمایت حقوقی دادگستری استان فارس
با حمایت قضایی و حقوقی دادگستری استان فارس و بحث و بررسی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان، فعالیت شرکت نفت پاسارگاد طی روزهای آینده از سرگرفته می شود .

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همین منظور نشستی را در راستای رفع اختلافات، مشکلات و موانع تولید شرکت نفت پاسارگاد با شرکت نفت پالایش شیراز و با حضور معاون قضایی دادگستری و دبیر کارگروه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس ، مدیران عامل و سایر مدیران و مسئولان این دو شرکت نفتی برگزار کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس هدف از برگزاری این جلسه را جلوگیری از تعطیلی شرکت نفت پاسارگاد عنوان کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید و به منظور برطرف کردن اختلافات و رسیدگی به مشکلات پالایش نفت شیراز با شرکت نفت پاسارگاد جلسه ای برگزار و ضمن رایزنی و مشورت میان این دو شرکت نفتی صورتجلسه ای تنظیم و مقر گردید تا جلسه ای دیگری در راستای اجرای تصمیمات با حضور شاهسوندی رئیس حوزه قضایی زرقان برگزارشود.

وی افزود: در این جلسه مصوب گردید تا بدهی شرکت نفت پاسارگاد که از طریق داوری بورس حکم آن صادر شده است تهاتر گردد و در صورت عدم حصول توافق از طریق مراجع صالح اعم از داوری و یا محاکم حقوقی پیگیری شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس تصریح کرد: در صورتجلسه که میان این دو شرکت نفتی تنظیم شد هماهنگی لازم در راستای اجرای کلیه خدمات مشترک مطابق روال گذشته میان شرکت نفت پالایش شیراز و شرکت نفت پاسارگاد انجام گردید.

وی در خصوص خط لوله نفت مشترک نیز بیان داشت: با توافق دو شرکت خط لوله در اختیار شرکت نفت پاسارگاد خواهد گرفت و به منظور اشتغال بیش از۹۰ نفر طی روزهای آینده فعالیت های شرکت نفت پاسارگاد از سرگرفته خواهد شد تا این شرکت به تولید خود ادامه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و ریاست معظم قوه قضائیه مبنی برحمایت از تولید در ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس و حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: در جلسه امروز و به منظور جلوگیری از تعطیلی شرکت نفت پاسارگاد مقرر شده است تا هر گونه اقدام غیرقانونی در این خصوص از سوی رئیس حوزه قضایی زرقان به دادگستری مرکزاستان گزارش گردد تا ضمن پیگیری به سازمان بازرسی استان نیز انعکاس داده شود و هفته آتی نیز بازدید از پالایشگاه نفت شیراز و رسیدگی به سایر مشکلات حقوقی شرکت تولید نفت پاسارگاد در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4996

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.