• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
9
رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز:

شهرداری شیراز فراخوان، شرح خدمات و قرارداد جدید (BMS) و (TMS) را تنظیم کند

  • کد خبر : 4993
  • 29 تیر 1399 - 19:58
شهرداری شیراز فراخوان، شرح خدمات و قرارداد جدید (BMS) و (TMS) را تنظیم کند
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری را مکلف دانست فراخوان مجدد، شرح خدمات و قرارداد جدید (BMS) و (TMS) را براساس نیاز شهری تنظیم و در جلسه آینده کمیسیون ارائه دهد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر«لیلا دودمان» با اشاره به سی و پنجمین جلسه کمیسیون که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، دکتر «نواب قائدی» را به عنوان عضو پیگیر در امور مربوط به راهداری و (BMS) از سوی کمیسیون معرفی کرد.
وی با اشاره به ارائه گزارش پیشرفت پروژه‌های سامانه هوشمند اتوبوسرانی (BMS) و سامانه هوشمند تاکسیرانی (TMS) و تردد سامانه زمانی و مکانی، گفت: سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری باید هر دوهفته یک بار گزارش این موضوع را به کمیسیون ارائه کند.
وی با تاکید بر گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری از انجام مرمت مسیرهای تکلیف شده در جلسه پیشین این کمیسیون از سوی پیمانکار خبر داد.
تهیه دستورالعمل پروژه داده باز شهری موضوع دیگری بود که رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز به این اشاره داشت و گفت: در این جلسه و با بررسی موضوع فوق سازمان فاوا مکلف شد گزارش مقدماتی تهیه دستورالعمل انتشار داده باز شهری را در جلسه فوق العاده کمیسیون ارائه دهد.
دودمان با اشاره به گزارش دستورالعمل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در جهت هوشمندسازی این مجموعه تصریح کرد: این سازمان شهرداری موظف است هر هفته در کمیسیون حضور بهم رسانده و گزارش هوشمندسازی سازمان را به طور مستمر به کمیسیون ارائه کند.
گفتنی است بررسی گزارش دستورالعمل حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ‌ها با تعیین تکلیف سازمان فاوا شهرداری شیراز با هدف تهیه دستورالعمل حمایت از کسب و کارها ظرف دو هفته آینده و ارائه به کمیسیون همراه بود.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4993

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.