• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1
در آیین انعقاد تفاهم بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و دانشگاه هنر شیراز مطرح شد؛

حل چالش‌های شهری در حوزه زیباسازی شهری در کوتاه‌مدت/ آمادگی دانشگاه هنر در قالب طرح‌های دانشجویی

  • کد خبر : 49131
  • 11 مهر 1401 - 13:38
حل چالش‌های شهری در حوزه زیباسازی شهری در کوتاه‌مدت/ آمادگی دانشگاه هنر در قالب طرح‌های دانشجویی
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه هنر گفت: نتیجه تفاهم‌نامه دوسویه، همکاری حل چالش‌های شهری در حوزه زیباسازی شهری در کوتاه‌مدت و ایجاد انگیزه و تعامل پایدار با هنرمندان در درازمدت است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، تفاهم‌نامه همکاری مابین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و دانشگاه هنر شیراز منعقد شد.

روح‌الله مظفری رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه،هم‌افزایی بیشتر و افزایش توان بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دو مجموعه را هدف از انعقاد این تفاهم دانست.

وی ‌با اشاره به ظرفیت‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه هنر اظهار کرد: نتیجه انعقاد این تفاهم‌نامه حل چالش‌های شهری در حوزه زیباسازی شهری در کوتاه مدت و ایجاد انگیزه و تعامل پایدار با هنرمندان در دراز مدت است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: برقراری ارتباط با نهادها و مراکز علمی با توجه به سیاست‌های شورای اسلامی شهر و مصوبه هیئت مدیره سازمان استفاده از ظرفیت‌های برجسته علمی و تخصصی این موسسات از رویکردها و برنامه‌های این سازمان است که انعقاد تفاهم‌نامه می‌تواند بستر و فضای مناسب برای ارتقای سیما و منظر شهری، اجرای فعالیت‌های هنری و فرهنگی را ایجاد کند. 

در ادامه این مراسم ستار خالدیان رئیس دانشگاه هنر شیراز نیز با بیان اینکه تعمیق ارتباطات دانشگاه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری باعث اعتلای نام شیراز خواهد شد، از آمادگی دانشگاه هنر برای پیشبرد اهداف تفاهم‌نامه در قالب طرح‌های دانشجویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. 

وی بیان کرد: امضای این تفاهم‌نامه‌ها باعث می‌شود فضای بهتری برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان دانشگاه فراهم شود و کارگاه‌های عملی و تخصصی در فضاهای شهری برای آنها فراهم شود.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=49131

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.