• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز؛

خدمات‌دهی سرویس مدارس در شیراز توسط ۲۴ شرکت

  • کد خبر : 48169
  • 29 شهریور 1401 - 15:13
خدمات‌دهی سرویس مدارس در شیراز توسط ۲۴ شرکت
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: خدمات‌دهی سرویس مدارس این کلانشهر در سال تحصیلی جدید توسط ٢۴ شرکت انجام می‌شود که پس از طی فرآیند قانونی به اداره کل آموزش‌وپرورش معرفی‌ شده‌اند.

هادی شه‌دوست شیرازی سه‌شنبه ۲۹ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات‌دهی سرویس مدارس شیراز در سال تحصیلی جدید توسط ٢۴ شرکت انجام می‌شود که پس از طی فرآیند قانونی به اداره کل آموزش‌وپرورش معرفی‌شده‌اند.

او افزود: خودروهای فعال سرویس مدارس دارای برچسب الکترونیکی صلاحیت خودرو و شناسایی راننده بوده و در سامانه ملی سپند ثبت‌ شده‌اند.

والدین قبل از آغاز مدارس ثبت‌نام سرویس مدارس را انجام دهند

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز با درخواست از والدین برای ثبت‌نام سرویس مدرسه فرزندان خود از طریق سایت رسمی و مورد تأیید آموزش‌وپرورش قبل از بازگشایی مدارس، عنوان کرد: درصورتی‌که ثبت‌نام سرویس مدارس به‌موقع صورت پذیرد ساماندهی خودروها بدون مشکل انجام و اطلاع‌رسانی برنامه سرویس‌دهی از طریق آموزش‌وپرورش به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شه‌دوست شیرازی اضافه کرد: از والدین دانش‌آموزان تقاضا داریم برای مدیریت ترافیک در هفته اول و دوم مهرماه که آغاز سال تحصیلی جدید مدارس است از خودروی شخصی استفاده نکنند و فرزندان خود را با سرویس به مدرسه بفرستند.

خدمات مترو شیراز در سه روز اول مهرماه رایگان است

او از خدمات‌دهی رایگان مترو شیراز در سه روز نخست مهرماه خبر داد و گفت: هرسال بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای رفاه حال دانش‌آموزان عزیز خدمات مترو رایگان است و خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز نیز با تمام ظرفیت انجام می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48169

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.