به گزارش سحاب پرس، مصطفی فتاحی گفت: کار نمایش میدانی با سایر کارها متفاوت است و به واسطه وسعت زیاد میدان، پیش تولید کار میدانی زمان بر است و حدود ۲ ماه به فضاسازی نمایش نیاز داشتیم و نیازمند همکاری با سازمان هاست.
تهیه کننده نمایش محشر افزود: تقریبا برای اینکه کار خوب اجرا شود و دارای اشکال محتوایی و فنی نباشد سه سال کار پژوهشی انجام دادیم و سعی داشتیم در مبحث معاد، به کارهای نیک و بد نفر اول نمایش در داستان پرداخته شود و بیننده را به تفکر وادارد و تلاش کردیم به سمت اغراق و شعارزدگی نرویم که به دل مردم بنشیند.
وی اضافه کرد: استقبال مردم شیراز هر شب از نمایش محشر بیشتر می شود و بزرگترین تبلیغ برای نمایش میدانی هر یک از مردم و تبلیغ دهان به دهان است و همین موجب افزایش سیل تماشاچیان در شب های آتی می شود.
تهیه کننده محشر تاکید کرد: در شب پنجم، شمار تماشاچیان از ۶ هزار نفر بیشتر شده است و با توجه به اینکه هزینه نمایش میدانی و هزینه پیش تولید آن زیاد است، چند ارگان با هم افزایی وارد عرصه برنامه ریزی برای اجرای نمایش می شوند.
وی گفت: سازمان اوج اکنون در تهران و شیراز نمایش میدانی دارد و در قم چند روز دیگر فصل شیدایی را برگزار خواهد کرد و شاهد سیل مخاطبان برای ثبت نام برای رزرو بلیت هستیم و هنرهای مذهبی و آئینی از موضوعات مورد علاقه مردم است و مردم و به ویژه نسل جوان تشنه موضوعاتی مثل معاد، دفاع مقدس و … است که در محشر به خوبی به آن پرداخته می شود و امیدواریم مجموعه های مختلف و سازمان ها از این نمایش ها حمایت کنند.
نمایش به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج، توسط مرکز هنری رسانه ای محرم تولید شده و با حمایت شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس به اجرا درآمده است.