• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

تقدیر معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس از شهردار و مدیران فرهنگی شهرداری لار

  • کد خبر : 4809
  • 16 تیر 1399 - 4:45
تقدیر معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس از شهردار و مدیران فرهنگی شهرداری لار
معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس با اهدا لوح تقدیر از شهردار، معاونت فرهنگی و مدیر روابط عمومی شهرداری لار تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری؛ سرهنگ امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر لار حاضر شد و لوح تقدیر معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس را به همراه هدایا به محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، محسن زارع معاون فرهنگی و سید کامران علوی مدیر روابط عمومی شهرداری، اهدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در ابتدای حضور خود در این جلسه ضمن تبریک ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری، گفت: شهرداری لار در اجرای برنامه های فرهنگی در سطح استان فارس نمونه و مثال زدنی است.

سرهنگ جاهدی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لار همیشه و هر زمان در اجرای برنامه های فرهنگی و فضاسازی مناسب شهری پیش قدم بوده و است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان گفت: به واسطه گامهای موثر این مجموعه شهری در زمینه فرهنگی و همچنین تعامل ارزنده مجموعه شهرداری و شورا با مجموعه فرهنگی سپاه و با بررسی های بعمل آمده از سوی معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس، شهرداری لار بعنوان شهرداری برتر استان فارس در زمینه فرهنگی شناخته شده است.

سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار هم طی سخنانی از تعامل خوب سپاه و شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر کرد.
رییس شورای اسلامی شهر لار همچنین با اشاره به نکوداشت هفته شهرداری و دهیاری، گفت: با برنامه ریزهایی که صورت گرفته، برنامه های مناسب و خوبی را برای گرامیداشت این ایام خواهیم داشت.

محسن زارع معاونت فرهنگی شهرداری لار هم در این جلسه گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی، اهدافمان را بر پایه فرهنگ شهروندی، مبلمان شهری مناسب با موقعیت بومی منطقه و پر کردن اوقات فراغت شهروندان متمرکز کرده ایم.

در پایان جلسه محمدرضا قنبرنژاد، محسن زارع و سید کامران علوی لوح تقدیر و هدایای معاونت فرهنگی سپاه فجر استان فارس را از دستان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر لار دریافت کردند.

امین دلخسته معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، حسن رحیمی نژاد مهندسی ناحیه و امین بذرکار فرمانده حوزه مقاومت شهید نجفعلی مفید و فرمانده قرارگاه جهادی نجف؛ جاهدی را در این جلسه همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4809

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.