• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
در دیدار فرمانده سپاه فجر و مدیریت شهری شیراز با تیم شهید سپاسی مطرح شد؛

اعلام حمایت بیش‌ازپیش شهرداری شیراز از تیم فجر شهید سپاسی

  • کد خبر : 48082
  • 28 شهریور 1401 - 10:53
اعلام حمایت بیش‌ازپیش شهرداری شیراز از تیم فجر شهید سپاسی
سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، سعید مصفا سرپرست شهرداری، محمدحسن اسدی شهردار منتخب، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهرداری شیراز و هیئت همراه با مدیرعامل، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی این کلان‌شهر دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، فرمانده سپاه فجر فارس در این دیدار با تبریک بُرد بازی گذشته این تیم، به دیدار اخیر خود با این تیم اشاره و اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم برد هفته گذشته را تبریک بگویم و خدا را شاکرم که به باور رسیدید و نتیجه مطلوبی را دریافت کردید.

سردار بوعلی با اظهار قدردانی از همه عوامل تیم، بیان کرد: این باور در زمین باوجود شرایط سخت به وجود آمده است و امیدواریم این روند روبه‌جلو و مطلوب ادامه پیدا کند.

وی همچنین به دیدار اخیر خود با شهردار منتخب شیراز اشاره و عنوان کرد: شهردار منتخب در این دیدار ابراز علاقه برای ورود و حمایت از تیم فجر شهید سپاسی به‌عنوان یکی از مسؤولیت‌های شهرداری شیراز داشتند که مورد استقبال قرار گرفت.

در ادامه این بازدید که در حاشیه تمرین تیم فجرشهید سپاسی انجام شد، محمدحسن اسدی شهردار منتخب شیراز اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق دیدار با شما حاصل شد و صمیمانه از بازیکنان، سرمربی، مربی، کادر فنی و تمام کسانی که دست‌به‌دست هم برای افتخار تیم این کلان‌شهر تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به حمایت‌هایی که تاکنون شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر از تیم فجر شهید سپاسی داشته‌اند، اعلام کرد: حمایت خود را در حد وسع از این تیم انجام می‌دهیم.

به گفته اسدی؛ سردار بوعلی با باور و اعتقاد و به‌عنوان یک اولویت و فراتر از مسؤولیت، پای‌کار تیم فجر شهید سپاسی آمده است و این به ما انگیزه بیشتری می‌دهد که حمایت بیشتری از این تیم داشته باشیم و علاوه بر ظرفیت‌های موجود شهری و استانی سایر ظرفیت‌ها را نیز پای‌کار آوریم.

وی با بیان اینکه بازی فراز و فرود دارد و باید روند روبه‌ جلو ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: ما به این تیم و عوامل آن افتخار می‌کنیم و هرکدام از شما یک سفیر و الگو برای جوانان ما هستید و این وظیفه حمایتی ما را دوچندان می‌کند.

محمدحسین مفتاحی مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز با تقدیر از نگاه و دلسوزی فرمانده سپاه فجر فارس به این تیم به بازسازی آن اشاره کرد و گفت: در گام اول به بازسازی رده‌ها به‌عنوان پشتوانه‌ای برای این تیم پرداختیم.

وی با بیان اینکه برخی ملی‌پوش‌ها از همین تیم رفته‌اند، خاطرنشان کرد: پیوستگی ابعاد شخصیتی و اخلاقی در کنار ابعاد جسمی، فنی و ورزشی برای ما اهمیت بسزایی دارد و در بازسازی تیم از جذب مربی خوش‌نام با روشن‌ترین سابقه گرفته تا جذب بازیکنان و کادر فنی، به این اصل توجه کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه امروز با مجموعه‌ی همدلی که داریم، وضعیت خوبی داریم، گفت: اگر این تیم حمایت نشود قصه تلخ حذف تیم‌های این شهر تکرار می‌شود.

مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز با تقدیر از فرماندهی سپاه فجر فارس و حمایت‌های وی، تصریح کرد: ما سعی کردیم خارج از بحث و حواشی و مشکلات، این مجموعه را با کادر و بازیکنانی سالم جلو ببریم.

وی با گلایه‌ از وعده‌هایی که پیش‌ازاین برخی مسؤولین داده و به آن عمل‌نکرده‌اند، خواستار حمایت مادی و معنوی به این تیم شد و بیان کرد: این تیم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ چراکه افق دید ما تنها برای صعود نیست و باید به یک تیم مدعی در سطح کشور تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=48082

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.