• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
مدیرکل ثبت فارس:

تداوم در روند تثبیت مالکیت روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در راستای توسعه روستایی

  • کد خبر : 4806
  • 14 تیر 1399 - 15:15
تداوم در روند تثبیت مالکیت روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در راستای توسعه روستایی

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان این که قانون ساماندهی از قوانین بسیار مهم و تسهیل گر در جهت ارائه خدمات به اقشار کم درآمد است تصریح نمود: امیدواریم با حرکت مطلوب در این مسیر و تعامل بهینه ادارات ثبت و بنیاد مسکن در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته شاهد سند دار […]

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با بیان این که قانون ساماندهی از قوانین بسیار مهم و تسهیل گر در جهت ارائه خدمات به اقشار کم درآمد است تصریح نمود: امیدواریم با حرکت مطلوب در این مسیر و تعامل بهینه ادارات ثبت و بنیاد مسکن در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته شاهد سند دار نمودن املاک روستاییان و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این زمینه باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس با حضور مدیران کل ادارات ثبت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان نشستی برگزار گردید.
در این جلسه سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به ضرورت تسهیل در مستند سازی املاک و اراضی روستاها و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر، این امر را لازمه توسعه روستایی و به تبع آن حرکت در مسیر توسعه پایدار دانست و از آمادگی ادارات تابعه این اداره کل جهت سرعت بخشی به صدور این اسناد در صورت تعامل ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان خبر داد.
وی افزود: صدور ۸ هزار و ۱۵۹ سند مالکیت در قالب قانون ساماندهی و حمایت از عرضه و تولید مسکن در این استان طی سال گذشته و نیز ۱ هزار و ۴۰۰ سند در سه ماهه ابتدایی سال جاری حاصل تلاش بی وقفه کارشناسان این اداره کل و همکاری ادارات بنیاد مسکن فارس بوده و آن را حاصل تعهد این ادارات در راستای حل مشکلات سندی روستاییان و اقشار بی بضاعت جامعه دانست.
هاشمی با بیان این که قانون ساماندهی از قوانین بسیار مهم و تسهیل گر در جهت ارائه خدمات به قشر کم درآمد است تصریح نمود: امیدواریم با حرکت مطلوب در این مسیر و تعامل بهینه این دو ارگان در سال جاری نیز همچون سنوات گذشته شاهد سند دار نمودن املاک روستاییان و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این زمینه باشیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس مهمترین راهکار در تثبیت مالکیت های املاک و اراضی را مستند سازی و زمینه سازی و ترغیب مردم به تنظیم اسناد رسمی در نقل و انتقالات برشمرد و ابراز داشت: ضروری است که اهمیت سند رسمی برای مردم تبیین شود و گرایش جامعه به تنظیم اسناد رسمی را در نقل و انتقالات شاهد باشیم.
وی با اشاره به لزوم استمرار جلسات مشترک ادارات مرتبط در مرتفع نمودن مشکلات سندی مردم ابراز امیدواری نمود در این نشست ها با نگاه انتقادی و کارشناسانه در جهت ترمیم نقاط ضعف، زمینه تسهیل ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعین را فراهم نماییم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4806

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.