• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس خبر داد؛

پرداخت وام به کارکنان شرکت ها تا سقف ۲۰۰میلیون تومان

  • کد خبر : 47987
  • 27 شهریور 1401 - 10:53
پرداخت وام به کارکنان شرکت ها تا سقف ۲۰۰میلیون تومان
«بهزاد شمس الدینی» مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس ضمن تشریح خدمات جدید این بانک به مشتریان گفت: شرکت ها، ادارات و سازمان هایی که از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران، حقوق و دستمزد کارکنانشان پرداخت می شود، می توانند از خدمات جدید این بانک در قالب بسته حمایتی حقوق و دستمزد همچون پرداخت وام به کارکنان تا سقف 200میلیون تومان استفاده کنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، شمس الدینی با بیان اینکه این بانک همواره پشتیبان کسب و کارهاست، اظهار داشت: بسته جدید حمایتی حقوق و دستمزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، فرصت جدیدی را برای مشتریان جهت افزایش سطح رضایتمندی و بهره وری پرسنل ایجاد کرده است.

وی در تشریح این فرصت های جدید بیان کرد: شرکت ها،سازمانها و اداراتی که از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران دستمزد کارکنان خود را پرداخت کنند، می توانند از این خدمات استفاده کنند، به طوری که درصدی از مجموعه حقوق ماهیانه کارکنان با دوره بازپرداخت حداکثر ۱۸ماهه به صورت وام قرض الحسنه در اختیار شرکت قرار می گیرد.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در فارس افزود: اعضای شرکت نیز می توانند تا سقف ۲۰۰میلیون تومان از این وام استفاده کنند که مبلغ و مدت زمان بازپرداخت آن متغیر بوده و بر اساس توانمندی فرد و سیاست های اعتباری بانک تعیین می شود.

به گفته شمس الدینی کارمندان شرکت ها و ادارات طبق لیست بیمه مشخص شده، می توانند از خدمات بانک استفاده کنند. امتیازی هم که برای وام در نظر گرفته می شود، قابل انتقال به فرد دیگری نیست.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس درباره خدمت دیگر این بانک گفت: در لحظات سخت حوادث و مصیبت ها، بانک مهربانی ها مانند یک شریک و همراه خوب در کنار مردم است.

وی افزود: در چارچوب این خدمت بیمه ای، قبل از هر چیز، بیمه عمر و حوادث رایگان دریافت می شود و بانک ۵برابر میانگین ۳ ماه آخر مجموع سپرده ها در صورت فوت و ۱۰برابر میانگین در صورت فوت بر اثر حادثه را پرداخت می کند.

شمس الدینی اظهار داشت: بانک مهربانی ها با پرداخت ۵برابر میانگین ۳ماه آخر مجموع سپرده ها نیز مرهم زخم های مشتریان دچار نقص عضو و از کارافتادگی دائم است.

وی در پایان گفت: جبران هزینه درمان به علت حادثه تا ۲برابر میانگین ۳ماه آخر مجموع سپرده های مشتری نیز خدمت حمایتی دیگر بانک مهر قرض الحسنه ایران در این راستا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47987

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.