• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
مدیر منطقه‌ای بیمه ملت در جنوب کشور؛

توصیه استفاده صنایع، نهادها و وزارتخانه‌ها از خدمات شرکت بیمه ملت / بیمه ملت؛ رتبه یک توان گری مالی در ۹ سال متوالی

  • کد خبر : 47676
  • 23 شهریور 1401 - 14:44
توصیه استفاده صنایع، نهادها و وزارتخانه‌ها از خدمات شرکت بیمه ملت / بیمه ملت؛ رتبه یک توان گری مالی در ۹ سال متوالی
کیان جلایریان مدیر منطقه‌ای بیمه ملت در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان از حضور شرکت بیمه ملت در پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست در صنعت نفت در شیراز خبر داد.

کیان جلایریان مدیر منطقه‌ای بیمه ملت در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان در گفت‌وگو اختصاصی با سحاب پرس در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست در صنعت نفت، به بیان اهداف حضور شرکت بیمه ملت در این نمایشگاه پرداخت و گفت: شرکت بیمه ملت از شرکت‌های علاقه‌مند و باهدف استراتژیک در جذب پرتفوهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

جلایریان بابیان اینکه یکی از سهامداران بزرگ این شرکت، سازمان بازنشستگی کشوری است، افزود: این سازمان مالکیت چند پتروشیمی و پالایشگاه‌ها را داراست و طبیعتاً منافع شرکت در حفظ حالت خود بیمه گری است و لازم است ضمن ایجاد رضایت در زیرمجموعه‌ها در افزایش تعامل با سایر پتروشیمی و پالایشگاه‌ها قدم بردارد.

این مقام مسئول با اشاره به وجود منافع حاصل از خود بیمه گری هم برای شرکت بیمه ملت و هم سهامداران بزرگ این شرکت، تصریح کرد: شرکت بیمه ملت جز محدود شرکت‌هایی است که با ۹ سال متوالی توان گری مالی، در بالاترین سطح کشور (سطح یک) قرار دارد.

مدیر منطقه بیمه ملت در استان‌های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان با تأکید بر اینکه شرکت بیمه ملت ضریب یک در بین بیمه‌های دیگر را داراست، گفت: ضریب توانگری بیان‌گر این است که شرکت بیمه ملت میزان درصدی را بالاتر می‌تواند ایفا تعهدات داشته باشد.

جلایریان با هدف توصیه به کلیه مدیران پتروشیمی و پالایشگاه‌ها همچنین وزارتخانه‌های بزرگ‌ و فعال کشور بیان کرد: از خدمات بیمه ملت که قوی‌ترین و موفق‌ترین شرکت بیمه‌ای است استفاده کنند تا رضایتمندی در بین کارکنان و مدیران خود را افزایش دهند.

این استاد دانشگاه در ادامه افزود: شرکت بیمه ملت با دارا بودن شبکه فروش گسترده (شعب و نمایندگی‌های فعال) در سراسر کشور یکی از شرکت‌های موفق بیمه‌ای در کشور است که با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای تسهیل ارتباط با بیمه‌گزاران از طریق راه‌اندازی اینترنت بیمه، تلفن بیمه و اپلیکیشن بیمه ملت در تلاش است.

این مقام مسئول بابیان اینکه بیمه ملت با استفاده از پشتوانه قدرتمند فناوری اطلاعات توانسته خدمات الکترونیکی خاصی را ارائه دهد، افزود: مشتریان شرکت بیمه ملت در سال‌های گذشته با زیرساخت‌های قوی این شرکت توانسته‌اند از خدمات بی‌نظیر بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

جلایریان در پاسخ به سؤال خبرنگار سحاب پرس در خصوص رشته‌های فعالیتی این شرکت گفت: شرکت بیمه ملت در انجام عملیات بیمه‌ای مستقیم در انواع رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی و همچنین قبول بیمه‌های اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی، منطقه‌‌ای و بین‌المللی به‌صورت متقابل فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47676

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.