• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در گفتگو با خبرنگاران:

حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان/ اجرای ۳۰ برنامه شاخص بمناسبت هفته عفاف و حجاب

  • کد خبر : 4765
  • 19 تیر 1399 - 18:49
حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان/  اجرای ۳۰ برنامه شاخص بمناسبت هفته عفاف و حجاب
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر گفت: بیش از 30 برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت والای زنان مسلمان است، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شاخصه زن مومن و مسلمان هستند و سیره و سَبکِ زندگی ایشان بهترین الگو و همان سَبکِ زندگی اسلامی و قرآنی است.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر بعنوان یک قشر تاثیرگذار در هفته پیش رو بیش از ۳۰ برنامه شاخص را با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تجلیل از بانوان فعال در این عرصه مهم در سطح استان فارس برگزار می کند.
خواهر برنده در تشریح ویژه برنامه های این سازمان در هفته عفاف و حجاب، گفت: برنامه های متنوعی از جمله اکران عمومی مستند ” من میترا نیستم ” در فضای مجازی، نشر هشتگ “حجاب تجربه آرامش” و “حجاب میراث کهن” در شبکه های اجتماعی و غبارروبی قبور مطهر شهدای زن، مادران و همسران شهدا در هفته پیش رو برگزار می شوند.
وی با بیان اینکه در هفته پیش رو برنامه تجمع و راهپیمایی مجازی در روز عفاف و حجاب برگزار می شود، گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب از دست اندرکاران اجتماع بزرگ مردمی روز عفاف و حجاب که سال گذشته برگزار شد تجلیل می شود و الگوهای برتر عفاف و حجاب نیز به جامعه زنان استان فارس معرفی خواهند شد.
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر خاطرنشان کرد: مسابقات مختلف کتابخوانی، مقاله نویسی و هنری و برنامه های متنوع رادیویی و تلویزیونی با هماهنگی صدا و سیما و سایر معاونت های سپاه فجر در هفته عفاف و حجاب برگزار می شوند.
خواهر برنده با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سرمایه گذاری گسترده ای برای کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ایران کرده اند، خاطرنشان کرد: مقابله همه جانبه با توطئه های فرهنگی و هم افزایی همه ظرفیت های موجود برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی مطالبه مهم زنان متعهد و انقلابی از مسئولان و دست اندرکاران دستگاه های فرهنگی است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4765

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.