• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
سرمربی تیم قهرمان والیبال زیر ۱۶ سال کشور؛

به بار فنی بالای تیممان ایمان داشتم

  • کد خبر : 47318
  • 22 شهریور 1401 - 11:43
به بار فنی بالای تیممان ایمان داشتم
سرمربی تیم قهرمان والیبال زیر ۱۶ سال کشور، یکی از دلایل آمادگی تیمش را تعطیل نشدن تمرینات در دوران کرونا می داند.

حمیدرضا حسن زاده ضمن ابراز رضایت از میزبانی شهر شیراز، گفت: باید تشکر ویژه ای از فدراسیون داشته باشیم که چنین مسابقاتی را برای نخستین بار برگزار کرد و بازیکنان شاخص این رده سنی شناسایی شدند. امیدوارم فدراسیون پس از این شناسایی، بازیکنان را در اختیار داشته باشد چون اینها پشتوانه والیبال کشور هستند و نباید رها شوند.

سرمربی تیم زیر۱۶ سال مازندران در خصوص برتری تیمش در دیدار نهایی به رغم شکست سنگین در ست اول، گفت: در این رده سنی طبیعی است که بازیکنان پس از اینکه یکی دو پوئن از دست می دهند، وارد هیجانات روحی روانی می شوند و ممکن است از شرایط بازی خارج شوند. این وظیفه کادر فنی است که بتواند این هیجانات را کنترل کرده و بازیکنان را به بازی برگرداند.

حسن زاده افزود: ما به بار فنی بالای تیممان ایمان داشتیم و می دانستیم که می توانیم در ست دوم به بازی برگردیم. بازیکنان هم به نحو احسن خواسته های کادر فنی را انجام دادند و توانستیم ورق بازی را به سود خود برگردانیم.

وی درباره قضاوت داوران در این دوره از مسابقات گفت : نمی توانم گلایه خاصی از داوران والیبال داشته باشم، چون می دانم این کار با استفاده از چشم غیرمسلح چقدر دشوار است. حتی در سطح جهانی، داورها بدون استفاده از ویدیو چک نمی توانند بدون اشتباه قضاوت کنند. اما طبیعی است که هر چه داور با تجربه تر باشد، خطای دیدش کاهش می یابد.

حمیدرضا حسن زاده درباره اینکه سه تیم خطه شمال توانستند در بین چهار تیم برتر رقابت ها قرار گیرند، گفت : استان های مازندران و گلستان در کنار تهران و آذربایجان غربی، همواره مهد والیبال کشور محسوب می شوند. از طرف دیگر، فکر می کنم خیلی از استان ها در شرایط کرونا نتوانستند به خوبی با بچه ها کار کنند اما استان های مازندران و گلستان سعی کردند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، تمرینات را هم به صورت مداوم انجام دهند که نتیجه این تداوم، آمادگی بالای دو تیمی بود که در دیدار فینال شاهد آن بودیم.

رقابت های والیبال زیر ۱۶ سال پسران کشور که از روز هفدهم شهریور ماه با شرکت ۱۷ تیم در شیراز آغاز شده بود، ظهر دوشنبه ۲۱ شهریور با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید و تیم های گلستان، تهران و گیلان به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47318

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.