• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان؛

اجرای ۶۷۰ پروژه با هدف تقویت برق در فارس

  • کد خبر : 47294
  • 21 شهریور 1401 - 18:33
اجرای ۶۷۰ پروژه با هدف تقویت برق در فارس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: برای تقویت ولتاژ برق در مناطق مختلف استان فارس، از سال گذشته تاکنون ۶۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۶۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری رسیده یا در دست اجرا است.

حمیدرضا کریمی‌فرد  گفت: طی این مدت برای پایایی و بهینه سازی شبکه توزیع، ۳۳۰ دستگاه پست هوایی نصب و نسبت به اصلاح و بهسازی ۱۲۰ کیلومترشبکه فشار متوسط و ضعیف اقدامات لازم انجام شده است و می تواند تاثیر بسزایی در تقویت ولتاژ برق مشترکان این استان داشته باشد.

وی تامین برق مطمئن و پایدار را از اولویت‌های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس عنوان و اضافه کرد: در راستای رفع مشکل افت ولتاژ برق مشترکان در منطقه دهستان دژگاه از توابع شهرستان فراشبند و کورده از توابع شهرستان خنج، پیگیری ویژه‌ای انجام شده که تا حصول نتیجه و تامین برق مطمئن و پایدار ادامه خواهد داشت.

کریمی‌فرد یادآورشد: طی بازدیدی که مدیرکل مهندسی و راهبری شبکه برق توانیر از وضعیت برق روستاهای کورده، گرمشت و فدویه از توابع شهرستان خنج و دهستان دژگاه فراشبند داشت، چالش ها و مشکلات این مناطق مورد بررسی دقیق قرار گرفت و دستورات لازم درخصوص رفع مشکلات روستاهای مذکور و همچنین جمع آوری اطلاعات مشترکان زیان دیده براثر نوسانات برق از سوی وی داده شد و هماهنگی ها و اقدامات موثری انجام شد.

مدیرعامل توزیع برق فارس از تخصیص حدود ۱۰ میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق دهستان دژگاه و بیش از ۱۸ میلیارد ریال برای دهستان کورده در همین زمینه و همچنین آماده سازی شبکه های توزیع برق هر دو دهستان خبر داد و گفت: حدود ۴۱۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر هم برای نصب در روستاهای دو دهستان کورده و دژگاه به مدیریت های توزیع نیروی برق شهرستان های خنج و فراشبند، تحویل داده شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47294

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.