• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
مدیرعامل شرکت مهدفرش:

از لحاظ طرح ، رنگ ، کیفیت محصولات بی رقیب هستیم

  • کد خبر : 47198
  • 20 شهریور 1401 - 9:25
از لحاظ طرح ، رنگ ، کیفیت محصولات بی رقیب هستیم
حسن پور گفت:مهد فرش یکی از بزرگترین فروشندگان فرش‌های دست‌باف و ماشینی در ایران است. تمامی محصولات مهد فرش دارای ضمانت‌نامه طلایی هستند که کیفیت و قیمت محصولات را تضمین می‌کند.

حسین حسن پور گفت:مهد فرش یکی از بزرگترین فروشندگان فرش‌های دست‌باف و ماشینی در ایران است. تمامی محصولات مهد فرش دارای ضمانت‌نامه طلایی هستند که کیفیت و قیمت محصولات را تضمین می‌کند. بدین‌ معنی که پس از خرید محصول از این مجموعه، تا ۲ سال امکان استفاده از خدمات پس از فروش و گارانتی برای شما فراهم شده است. همچنین ضمانت می‌شود که قیمت هیچ‌کدام از محصولات مهد فرش، بالاتر از قیمت فروشندگان دیگر نخواهد بود که در صورت مشاهده؛ امکان دریافت خسارت از این مجموعه برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه‌بر‌این، امکان عودت بی‌قید و شرط فرش محصول خریداری شده تا ۷۲ ساعت پس از خرید برای شما فراهم گردیده است.

وی امکان خرید به صورت حضوری و آنلاین، خرید به صورت نقط و اقساط، تنوع رنگ، تنوع برند، تنوع سایز، تخفیف‌های ویژه جهیزیه، تعویض فرش‌های دست دوم با نو، قابلیت مشاهده و انتخاب فرش‌ها بر روی زمین و ارسال رایگان از جمله مزایای خرید شما از مجموعه مهد فرش خواهد بود

حسین پور در ادامه افزود:امروز مهد فرش بعد از سالها تلاش صادقانه و فراز و نشیب های فراوان تبدیل به یکی از بزرگترین و محبوب ترین فروشگاه های سراسر کشور شده است، فروشگاهی که بزرگترین و محبوب ترین هنر ایران یعنی قالی ایرانی را تقدیم به هموطنان خود کند و باعث شده تا چرخ این هنر صنعت به خوبی بچرخد و تولید کنندگان در این حیطه با آرامش به تولید بپردازند و خانواده های زیادی از این راه زندگی خودشان را تامین کنند.

اوی با بیان اینکه مهد فرش همانند محصول باارزشی که تقدیم مردم می کند تصریح کرد:که زیر پای مردم عزیز پهن است و به زیبایی مشهور است با همان تواضع، خدمت را پیشه خود کرده است و با بهترین شرایط برای هر سلیقه و هر سطح درآمدی خدمت رسانی می کند. همچنین مهد فرش افتخار می کند که در این سالها به صورت عمیق در دل و قلب مردم عزیز کشورمان جای خود را پیدا کرده است و در این مسیر موفق عمل کرده است و حالا نوبت استان بهار و نارنج است که با ترنج قالی ایرانی گره بخورد و همان خدماتی که در پایتخت به مردم کشورمان ارایه می کند به مردم فرهیخته استان فارس و شهر شیراز تقدیم کند.
شیراز شهر عشق و ادبیات و هنر”مهد فرش” را خود جای داده و مجموعه مهد فرش سپاس گذار مهربانی مردم دوست داشتنی و عزیز استان فارس است.
( این قسمت در باکس قرار دهید)

طی مراسمی باشکوه و با حضور مدیرعامل مهد فرش و هیات همراه، علیرضا نیکبخت واحدی به عنوان سفیر مهد فرش، خیرین و نیک اندیشان مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز، مهندس اکبری شهردار منطقه هفت و دیگر مسوولین نمایندگی فروش محصولات مهد فرش در شیراز افتتاح گردید.

* مهران فصیحی، مدیرعامل مهدفرش:

در طرح رنگ و تنوع در کشور بی رقیب هستیم.

مدیرعامل مهد فرش ضمن ابراز خوشحالی از حضور مهد فرش در شهر شیراز، اظهار کرد: مهد فرش به لحاظ طرح و تنوع در کشور بی رقیب است و حدود هزار طرح و رنگ را دارا هستیم که از این جهت از دیگر دوستان تولیدکننده یک گام جلوتر هستیم.
مهران فصیحی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا ۸۸ شعبه نمایندگی در سراسر کشور ایجاد نماییم تا بتوانیم خدماتی که مردم پایتخت ارایه می دهیم در شهر های دیگر نیز ارایه نماییم، گفت: برای من و مجموعه مهد فرش افتخار بزرگی است که توانستیم در شیراز شعبه نمایندگی برپا کنیم و به همین مناسبت تخفیف ۸درصدی مازاد، ویژه افتتاحیه برای خریداران در نظر داریم.
وی افزود: در این نمایندگی شرایط اقساطی فروش در نظر گرفته شده است تا خریداران با هر سطح از درآمد، توانایی بهره مندی از محصولات ما را داشته باشند.
مدیرعامل مهد فرش با بیان اینکه۱۸۰ نفر نیروی فعال در شعبه مرکزی فعالیت دارند و با افتتاح هر نمایندگی حدود ۲۵ نفر مورد نیاز است، اظهار کرد: حدود ۵ برابر این نیروها نیز اشتغالزایی در سطح جامعه ایجاد می شود و بدین ترتیب خانواده های زیادی از سفره مهد فرش ارتزاق خواهند کرد و این بهترین دستاورد و افتخار برای مجموعه مهدفرش است.
فصیحی گفت: تمام محصولات مهدفرش دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است و پاسخگوی خریداران محترم هستیم.
* حسین عالی طبع، مسوول نمایندگی مهدفرش در شیراز:
صداقت و درستی حاکم بر کار ما خواهد بود.
مسوول نمایندگی مهدفرش در شهر شیراز نیز با اشاره به صداقت و درستی حاکم بر کار ما خواهد بود، اظهار کرد: بخشی از سود سرمایه گذاری در راه آزادی زندانیان هزینه خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد رونق اقتصادی بتوانیم زندانیان بیشتری را آزاد نماییم.
حسین عالی طبع با بیان اینکه تمام نیروهای شاغل در مهدفرش از حقوق و مزایای خوبی بهره مند خواهند بود، گفت: تعدادی از زندانیان آزاد شد در این مجموعه بکار گرفته ایم و در نظر داریم تا با توسعه کار تعداد بیشتری از آنان را بکار بگیریم.
وی افزود: خریداران مهدفرش از مزایای خوبی از جمله تخفیفات مناسب و ارسال رایگان به درب منزل بهره مند خواهند بود و در صورت نارضایتی از محصول امکان تعویض و مرجوعی را خواهند داشت.
عالی طبع گفت: تلاش داریم تا رضایت مشتریان را جلب نماییم و به همین منظور به فروش اقساطی ۶ تا ۲۴ ماه هیچ سودی تعلق نخواهد گرفت.
* علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال:
بهترین خاطرات فوتبالی ام در شهر شیراز است.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ضمن ابراز خورسندی در شهر شیراز، اظهار کرد: بهترین خاطرات فوتبالی ام در شهر شیراز است و شیرازی های عزیز همیشه مرا مورد تشویق قرار داده و من نیز برای آنان احترام ویژه ای قایل هستم.
علیرضا نیکبخت واحدی با بیان اینکه در شهر شیراز و در بین شیرازی ها احساس غرور می کنم، گفت: به نظر من مهدفرش موفق شد تا در یکی از بهترین شهرهای ایران نمایندگی ایجاد نماید که امیدوارم این اتفاق بزرگ در دیگر شهرهای ایران نیز روی دهد تا همگان از کیفیت خوب و بالای محصولات مهدفرش بهره مند شوند.
سفیر مهد فرش افزود: شیراز شهر علم و ادب و هنر است و از شهروندان شیرازی درخواست می کنم که مهدفرش را حمایت نمایند.
* نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز:
کارآفرینان نابغه هستند.
نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با بیان اینکه اگر کسی در شرایط حصر اقتصادی بتواند اشتغالی را با ارایه فرهنگ ایجاد نماید، نابغه است، اظهار کرد: کارآفرینان نابغه هستند و از این جهت که آقای عالی طبع با اخذ نمایندگی از مهدفرش موفق به اشتغالزایی شده است را نابغه می دانم.
دکتر طاهری گفت: مجموعه مهدفرش، مجموعه ای بزرگ با توانایی های مناسب است و از این که در شهر شیراز نمایندگی راه اندازی نموده است ابراز خورسندی می کنم.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه آقای عالی طبع از خیرین شهر به شمار می روند، افزود: در آینده نزدیک نیز شاهد همکاری این خیر با مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خواهیم بود.
احمد صادقی نژاد، عضو مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز:
بخشی از سود فروش به آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد تعلق می گیرد.
عضو مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز و مدیرعامل موسسه خیریه نسیم رهایی فارس، گفت: آقای عالی طبع از سالها پیش کمک های زیادی به موسسه نسیم رهایی فارس در راستای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد داشته است و با اخذ این نمایندگی قصد دارد تا کمک های بیشتری را به این خیریه داشته باشد بنابراین از شهروندان در خواست می شود تا با خرید از نمایندگی مهدفرش در کار خیر نیز شریک شوند.
احمد صادق نژاد افزود: این اقدام باید الگویی برای کسبه و شرکت ها باشد تا بخشی از سود خود را در راه کار خیر هزینه نمایند.
آدرس نمایندگی مهد فرش: شیراز، حدفاصل میدان گل سرخ تا میدان شهید شیرودی، جنب پایانه شهید زهتاب زاده
تلفن: ۰۷۱‪۳۷۲۳۳۸۵۳ _ ۰۹۱‪۷۱۰۱۷۶۲۹

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=47198

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.