• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
فرماندار ممسنی :

خدمات عمرانی دولت نباید تحت شعاع وضعیت بازار نادیده گرفته شود

  • کد خبر : 4702
  • 11 تیر 1399 - 21:11
خدمات عمرانی دولت نباید تحت شعاع وضعیت بازار نادیده گرفته شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :علیرغم همه مشکلات مالی و اعتباری موجود دولت در اجرای پروژه های عمرانی نیز فعالیت خوبی دارد که این خدمات نباید تحت شعاع تحولات بازار نادیده گرفته شود .وی که در حضور کارکنان اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود :این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :علیرغم همه مشکلات مالی و اعتباری موجود دولت در اجرای پروژه های عمرانی نیز فعالیت خوبی دارد که این خدمات نباید تحت شعاع تحولات بازار نادیده گرفته شود .
وی که در حضور کارکنان اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ممسنی صحبت می کرد افزود :این روزها که شاهد افزایش نگرانی ها از قیمت بعضی کالا در بازار هستیم وظیفه نظارت و بازرسی مستمر و برخورد با متخلفین خواسته اصلی از کارکنان این اداره می باشد .
رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان ممسنی اظهار داشت :پایش هدفمند موجودی کالاها و برنامه ریزی برای تامین کالاهای مورد نیاز شهروندان باید با دقت و سرعت انجام گیرد تا نیازهای مردمی به موقع تامین گردد .
ایوبی اضافه نمود :گرچه اغلب نوسانات قیمت کالاها ناشی از مشکلات ایجاد شده از تحریم های ظالمانه نظام استکباری است ولی استقامت و استفاده از فرصت موجود در این دوران اقتصادی مستقل را برای کشور در دراز مدت به همراه خواهد داشت .
فرماندار ممسنی با تشریح اقدامات نظارتی در شهرستان اظهار داشت :از مردم نیز انتظار داریم از کنار تخلفات احتمالی واحدهای صنفی به سادگی عبور نکند و با طلب فاکتور و شکواییه در مراجعه مربوط در تنیم بازار همراهی بیشتری داشته باشند .
وی گفت :ضرورت امروز ان است که همه مردم بازرس و ناظر باشند و امر نظارت را به چند نفر محدود از اداره صمت و اتحادیه های صنفی محدود نکنند .
در این بازید رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان ممسنی گزارشی از اخرین وضعیت موجودی کالاهای اساسی و قیمت کالا ارایه دادند .
گفتنی است بازدید فرماندار همزمان با۱۰تیرماه روز صنعت و معدن صورت گرفت .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4702

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.