• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
معاون دادستان شیراز خبر داد؛

پیگیری پرونده دختر جوان ناپدید شده در شیراز

  • کد خبر : 46908
  • 14 شهریور 1401 - 19:11
پیگیری پرونده دختر جوان ناپدید شده در شیراز
معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان فارس اعلام کرد که تحقیقات و پیگیری‌ها در سطوح انتظامی و اطلاعاتی برای حل پرونده مفقود شدن یک دختر جوان در شیراز، ادامه دارد.

افشین محمدی‌دره‌شوری در رابطه وضعیت پرونده ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز، گفت: از لحظه دریافت گزارش مبنی بر مراجعه نکردن این دختر جوان به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی، دستورات قضایی ویژه‌ای برای پیگیری موضوع صادر شد.

به نقل از دادگستری فارس، این مقام مسئول با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است، گفت: تاکنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده‌اند که دو نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت، بی‌گناه تشخیص داده و با رفع ظن آزاد شدند و یک نفر کماکان بازداشت است.

سرپرست دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز افزود: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مقام قضایی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضایی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده صادر شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعیه‌های صادر شده توسط خانواده این دختر ۲۲ ساله می تواند کمک شایانی به مرجع انتظامی برای پیگیری پرونده باشد، گفت: آنچه مسلم است همه توان پلیس و مقام قضایی معطوف به یافتن فرد گمشده است اما همکاری خانواده و مطلعین می تواند سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، بیش از چهل روز قبل یک دختر ۲۲ ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، مفقود شد. این فرد آخرین بار در خیابان معالی آباد شیراز دیده شده بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46908

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.