• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور در شیراز

  • کد خبر : 46823
  • 13 شهریور 1401 - 12:48
برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور در شیراز
دومین جلسه ستاد اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» کشور با حضور دبیر این مسابقات به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، «مجتبی میرزایی نسب»، دبیر مسابقات قرآنی مدها متان کشور امروز ۱۳ شهریورماه در دومین جلسه ستاد اجرایی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» گفت: بالغ بر یکصد نفر از اعضای قرآنی کانون های مساجد در ۲ بخش خواهران و برادران در شیراز رقابت خواهند کرد.
وی با اشاره به رشته های مرحله کشوری مسابقات، افزود: در بخش برادران مسابقات در رشته قرائت تقلیدی و تحقیق، اذان، ترتیل و حفظ کل برگزار خواهد شد و خواهران نیز در رشته های حفظ کل، قرائت و ترتیل به رقابت می پردازند.
مدیر فرهنگی، اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور یادآور شد: ۱۰ داور از اساتید و داروان سطح یک داوری کشور این مسابقات را داوری می کنند ضمن اینکه ناظر ستاد عالی مسابقات قرآن کریم کشور نیز در زمان برگزار مسابقات حضور خواهند داشت.
وی بهره مندی شیراز از وجود با برکت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را یکی از دلائل انتخاب شیراز برای میزبانی مسابقات قرانی مدهامتان دانست و گفت: امسال پانزدهمین دوره از مسابقات در شیراز برگزار می شود و شانزدهمین دوره مسابقات نیز آغاز خواهد شد.
میرزایی نسب همچنین از تشکیل پنج کمیته در راستای اجرای باشکوه مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته های اسکان و پذیرش، مسابقات و داوری، مالی و پشتیبانی، اجرایی، اطلاع رسانی و تبلیغات در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تشکیل و موارد مربوطه بررسی و تبادل نظر شده است.
براساس این گزارش، حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند اجرا و امور پیگیری شده پرداخت و موارد مهم را نیز یاداور شد.
وی افزود: مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدها متان» از ۱۲ لغایت ۱۵ مهرماه در شیراز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46823

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.