• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

اختتامیه دوره تکاور و چتربازی در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 46522
  • 11 شهریور 1401 - 10:46
اختتامیه دوره تکاور و چتربازی در شیراز برگزار شد
آیین اختتامیه دوره ۱۱۶ تکاور و چتربازی شهید مدافع حرم سروان مجتبی یدالهی منفرد، با حضور فرماندهان ارشد نظامی، در شیراز برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس عصر پنجشنبه ۱۰ شهریور در این مراسم گفت: ما در دوره تکاور می‌خواهیم به تکاوران بگوییم که هم رزم خود را دوست داشته باشند و در سخت ترین شرایط او را رها نکنند، نسبت به زیر دست مهربان و نسبت به بالادست مطیع باشند.

امیر سرتیپ رضایی گفت: در این دوره با فشاری که به جسم شرکت کنندگان وارد شد، روحشان را بزرگتر کردیم تا انشاالله پا جای پای اساتید پیشکسوت تکاور بگذراند و با قدرت رو به جلو حرکت کنند.

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا در ارتباط تلفنی با این مراسم در سخنانی خاطرنشان کرد: اگر شما در طول این دوره متحمل سختی های فراوان آموزش شدید، در عوض آماده شده اید برای یک عمر راحتی؛ و راحتی به این معنا که بتوانید بهتر خدمت کنید و با این اندوخته از خود و یگانتان دفاع کرده و روحیه یگانتان را حفظ کنید و همه اینها در دوره تکاور برای شما اتفاق افتاده است.

حیدری اضافه کرد: شما در دوره تکاور یاد گرفتید که چگونه با تشنگی مقابله کنید، چگونه از همرزمتان در شرایط سخت نگهداری کنید و با این آموزه ها از شما فرمانده‌ای ساخته می شود که بتواند برای یگان خود راحتی و آسایش بیافریند، مانند شهدا که سوختند تا مردم در راحتی و آسایش زندگی کنند.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم مهدوی فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) نزاجا در سخنانی با قدردانی از اساتید و برگزار کنندگان این دوره اظهار داشت:  تکاوری هم آدابی دارد و اکنون که شما به این خانواده پیوسته اید باید آداب و رسوم آن که همانا حمایت از مظلوم و شماتت ظالم است را بجا بیاورید و برای کشور، نظام و رهبرتان افتخار کسب کنید و این آموزش‌ها را به بدنه مدیریتی خود تزریق کنید و با افتخار نشان تکاور را بر بازو زده و از خدا بخواهید تا در رکاب امام عصر(عج) خدمت کنید.

ذر این مراسم سردار بیانی مدیرکل بنیاد شهید استان فارس، حجت‌الاسلام رضایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های ارتش در منطقه فارس، اساتید شاغل، پیشکسوت و دانشجویان دوره تکاور اعزامی از دانشگاه‌های افسری امام علی(ع) نزاجا و فارابی در مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا، حضور داشتند.

در پایان این مراسم اساتید پیشکسوت، اساتید شاغل و هنرآموزان نمونه دوره تکاور با اهدای هدایا و لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46522

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.