• امروز : سه شنبه - ۱۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - محرم - 1446
  • برابر با : Tuesday - 9 July - 2024
2
فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه «ثارالله (ع)» شیراز:

بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند

  • کد خبر : 46302
  • 09 شهریور 1401 - 11:28
بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند
احمدی با اشاره به اینکه بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند، گفت: بازاریان مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت (ع) اجازه نمی دهند فرد یا افرادی قلیل به حیثیت و آبروی این دیار شهید پرور چوب حراج بزنند.

«محمد احمدی» روز گذشته (سه شنبه ۸ شهریور) در حاشیه تجمع اعتراضی به هتک حرمت خانواده شهید «خادم صادق» که در مقابل پاساژ «مصطفوی زاده» برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: کسبه پاساژها و مجتمع های تجاری شیراز با صدور بیانیه، اطلاعیه و نصب بنر اعتراض خود را نسبت به هتاکی و بی حرمتی با عوامل هتاکی به خانواده شهید «خادم صادق» ابراز کرده و خواستار برخورد با عوامل خاطی شدند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان سپاه «ثارالله (ع)» شیراز با اشاره به اینکه بازاریان انقلابی در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند، اظهار کرد: بازاریان مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت (ع) اجازه نمی دهند فرد یا افرادی قلیل به حیثیت و آبروی این دیار شهید پرور چوب حراج زده و سابقه مجاهدت اصناف شیراز را به حاشیه ببرند.

وی با تشکر از واکنش بصیرانه و مدبرانه مجتمع های تجاری و کسبه که به درستی موضع خود را در این حادثه مشخص کردند، گفت: شهدا همیشه برای اقشار مختلف مردم محترم بوده و بازاریان در مقابل بی حرمتی سکوت نمی کنند.

احمدی افزود: امروز یاد و راه آن شهید میان جوانان زنده و جاوید است و تذکر شرعی و قانونی خانواده شهید نشان داد که روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زنده است و مردم وصیت شهدا را فراموش نکرده اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46302

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.