• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
​شهردار شیراز خبر داد

راه اندازی سامانه ستاد خبری سامانه ۳۲۹۰

  • کد خبر : 4627
  • 04 تیر 1399 - 16:01
راه اندازی سامانه ستاد خبری سامانه ۳۲۹۰
شهردار شیراز از راه اندازی سامانه ستاد خبری ( سامانه ۳۲۹۰) در راستای تحقق شهروند مطاله گر، شهرداری شفاف و حراست هوشیار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس اسکندرپور گفت: سامانه ستاد خبری با هدف ارتقاءفرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخگویی مدیران و کارمندان،  افزایش شفافیت، مردم سالاری دینی، تحقق سلامت اداری و مبارزه با فساد از طریق نظارت مردمی راه اندازی شده است.
وی با تاکید بر نقش مهم شهروندان در سامانه ستاد خبری افزود: با همکاری و ارتباط مستمر شهروندان از این پس شاهد تحول اساسی در کاهش تخلفات اداری، ارتقای سیستم نظارت و پاسخگویی به طور سریع، صحیح و شفاف هستیم‌.
شهردار شیراز با بیان اینکه کارمندان نیز می توانند در ارتقای نظام سلامت اداری مشارکت کنند، اضافه کرد: شرکت در این طرح به مدیران در مسیر دستیابی به مجموعه ای سالم  و عاری از هر گونه فساد کمک می کند.
سرپرست اداره کل حراست شهرداری شیراز نیز در خصوص راه اندازی سامانه ستاد خبری گفت: سامانه ۳۲۹۰ آماده دریافت گزارش ها در خصوص موارد مرتبط با مجموعه حراست شهرداری است.
 حسینی خواه اعلام کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس تلفنی با اپراتور در ساعات اداری، ارسال گزارش صوتی در ساعات غیر اداری، پست الکترونیک hrst@shiraz.ir  و نمابر۳۲۲۲۸۷۶۴ گزارش ها و مستندات خود را بدون نیاز به معرفی یا حضور فیزیکی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: اداره کل حراست شهرداری شیراز در راستای ارتقای نظام سلامت اداری، مقابله با فساد، صیانت از حقوق شهروندی، شفاف سازی، تکریم ارباب رجوع و پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی اقدام به ارتقای ستاد خبری ۳۲۹۰ به سامانه خبری و افزایش راه های ارتباطی با سامانه مذکور کرده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4627

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.