• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

دستگاه قضایی قاطعانه به پرونده ضاربان خانواده شهید«خادم صادق»رسیدگی کند

  • کد خبر : 46124
  • 07 شهریور 1401 - 23:44
دستگاه قضایی قاطعانه به پرونده ضاربان خانواده شهید«خادم صادق»رسیدگی کند
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری از دستگاه قضایی و انتظامی خواست قاطعانه به پرونده ضرب و شتم خانواده شهید منصور خادم صادق در شیراز رسیدگی کند.

علی اکبر کلانتری روز  دوشنبه در واکنش به ضرب و شتم خانواده شهید منصور خادم صادق در پیامی نوشت: هتاکی بی‌شرمانه برخی عناصر ناآگاه و متأثر از فرهنگ جاهلی غرب، نسبت به خانواده عزیز شهید والا مقام حاج منصور خادم صادق، قلوب همه غیرتمندان شیرازی را به درد آورد و احساسات پاک هر زن و مرد مسلمان را جریحه دار نمود.

در ادامه این پیام با تاکید بر اینکه نمی توان از این حرکت زشت به راحتی چشم پوشید، آمده است: این جماعت غرب پرست و بی هویت نمی دانند عزت و اقتدار و امنیت و آرامش امروز کشورشان، مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگری خانواده های بزرگوار ایشان است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقبیح و محکومیت شدید این رفتار زشت، از مسئولان انتظامی و قضایی استان خواست هرچه زودتر و قاطع تر به این موضوع رسیدگی کرده، مسببان آن را به مجازات برسانند.

به گفته فرماندار شیراز، روز یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در یک بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند بصورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا آوردند اما این دو خانم بدحجاب اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل، به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند.

این دو زن هتاک که با یکدیگر خواهر هستند، عصر امروز توسط نیروی انتظامی در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

شهید منصور خادم صادق از شهدای بنام استان فارس است. وی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‌های مهمی در محور آبادان، زرهی لشکر ۱۹فجر، معاونت آموزش نظامی سپاه ناحیه فارس، بسیج لشگر ۱۹ فجر و فرماندهی آموزش دانشکده علوم و فنون زرهی ایفا کرد.
شهید خادم صادق که در عملیاتهای مختلف دوران دفاع مقدس شرکت کرده و از نواحی مختلف بدن نیز مجروح شده بود، در عملیات پاکسازی منطقه مین گذاری شده در جاده ام القصر پای خود را از دست داد.
این جانباز خستگی ناپذیر، در اول آبان ماه ۱۳۷۲ در حین انجام مأموریت در حوالی شهرستان دلیجان دعوت حق را لبیک گفت و پس از تشییع باشکوه در شیراز، در گلزار شهدای دارالرحمه این شهر  به خاک سپرده شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46124

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.