• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اعلام کرد

ترغیب شهروندان به ورزش در دستور کار شهرداری شیراز

  • کد خبر : 4612
  • 31 خرداد 1399 - 15:54
ترغیب شهروندان به ورزش در دستور کار شهرداری شیراز
معاون فرهنگی شهردار شیراز گفت: باید با ترغیب شهروندان به ورزش و توسعه ورزش همگانی را به مثابه ضرورتی مهم در سبد زندگی مردم قرار دهیم؛ از همین رو این موضوع بیش از پیش در دستور کار شهرداری شیراز خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مرتضی جعفری با اشاره به بازدید کارگروه فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز طی سفری دو روزه از سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، عنوان کرد: بهره‌مندی از تجربیات و تلاش برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به‌روز در شیراز همواره از دغدغه‌های سازمان فرهنگی است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز به بازدید از امکانات ورزشی زیر نظر شهرداری تهران اشاره کرد و عنوان داشت: با توجه به دستاوردهای پایتخت در این حوزه، تلاش برای جذب بیشتر مشارکت بخش خصوصی از راهکارهای مهمی است که در توسعه زیرساخت‌های ورزشی مدنظر خواهد بود؛ افزون بر این، بهره‌گیری از تجربیات در زمینه گسترش فعالیت‌های مربوط به حوزه ورزش شهروندی دستاوردهایی شایان توجه برای کلان‌شهری همچون شیراز خواهد داشت.
 
وی افزود: برای رسیدن به جمع‌بندی درخصوص آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و نیز برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های آینده، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش مشارکت شهروندان ایجاد زنجیره‌های تعاملی و بهره‌گیری از تجربیات سایر کلان‌شهرها اهمیتی ویژه دارد.
معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به بازدید از اماکن فرهنگی، ورزشی و اجتماعی زیرمجموعه سازمان فرهنگی شهرداری تهران، عنوان کرد: بررسی روند فعالیت موسسه‌های چاپ و نشر و فیلم، آشنایی با نحوه فعالیت سازمان و فرهنگسراها در دوران کرونا و شرایط فعلی با رویکرد مدیریت مجازی و بررسی نحوه مدیریت فرهنگسراها در تهران از دستاوردهای مهم سفر یادشده به‌شمار می‌رود.
جعفری ابراز داشت: در نشستی که با رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران برگزار شد، تجربه‌های بزرگ‌مقیاس و منحصر به فرد شهرداری تهران در زمینه‌های فرهنگی هنری و اجتماعی بررسی شد؛ همچنین اجرای برخی طرح‌های مشترک بین دو شهر و تبادل تجربه و اندیشه باعنوان موضوع محوری این نشست‌ها مطرح شد که حاصل آن در برنامه‌ریزی‌های آتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به‌گونه‌ای مطلوب تاثیرگذار خواهد بود.
وی در ادامه به بازدید از فرهنگسراهای بزرگ مقیاس و مهم همچنین سراهای محله  تهران اشاره کرد و در این زمینه بر ضرورت توجه به نیازهای روز و ارتقای کیفیت آموزش‌ها در کلان‌شهر شیراز از منظر موضوعی تاکید کرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برآیند بررسی‌های صورت‌گرفته و تعاملات را برای آینده شهر شیراز مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت:  تبدیل نهادی خدماتی به اجتماعی و ایجاد پیوند در فعالیت‌های حوزه‌های گوناگون از اهداف مهمی است که شهرداری شیراز پیگیری و رصد می‌کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4612

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.