• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
فرماندار لامرد؛

اعتبارات شهرستان لامرد، دو و نیم برابر شد

  • کد خبر : 45863
  • 07 شهریور 1401 - 8:42
اعتبارات شهرستان لامرد، دو و نیم برابر شد
سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد با اشاره به خدمات سال نخست دولت سیزدهم در این شهرستان گفت: اعتبارات شهرستان لامرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل، دو و نیم برابر افزایش یافته است که از نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه این شهرستان حکایت دارد.

ابراهیم کرامت فر شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لامرد به مناسبت هفته دولت در سالن شهید جنگ آور افزود: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۹ میلیارد تومان در سطح شهرستان اعتبار داشتیم و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۷ میلیارد تومان و این به معنای افزایش بیش از دو و نیم برابری اعتبارات شهرستان است.

فرماندار لامرد گفت: دولت سیزدهم دولت خدمت و مردمی است و تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور و سطوح پایین تر مسئولان در دولت تا کارمندان خرد بر کسی پوشیده نیست و اتفاقات شگرفی که در این یک سال افتاده است و پیشرفت های روزافزون، نشانگر این مهم است.
کرامت فر با اشاره به روند رو به جلوی توسعه شهرستان لامرد اظهار داشت:‌ امروز بیشترین رشد تحولات صنعتی در استان فارس در شهرستان لامرد اتفاق افتاده است و قطعا بخش مهمی از این توسعه و نیز معرفی شهرستان، مدیون خبرنگاران است.
وی با تجلیل از خدمات فعالان رسانه شهرستان لامرد گفت:‌ مطالبه گری یک شاخصه و ویژگی رسانه است و دنیای امروز دنیای رسانه است و اگر می بینیم دنیا پیشرفت های خود را به رخ جوامع می کشاند در قالب همین رسانه است.
سرپرست فرمانداری شهرستان لامرد گفت:‌ در شورای اداری شهرستان از مسئولان خواهم خواست که به عنوان تکلیف اداری، پاسخگوی مطالبات خبرنگاران باشند.

در ادامه این نشست، محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد در سخنانی گفت: امیدواریم هرچه سریعتر خانه مطبوعات در شهرستان تشکیل شود.
وی با درخواست از اصحاب رسانه گفت: اگر مطالبه ای از سوی مردم شنیدید ابتدا از مسئولین امر بخواهید پاسخگو باشند و اگر جوابی دریافت نکردید از فرماندار درخواست کنید تا وی برای به ثمر رسیدن مطالبه مردمی از ظرفیت‌ها بهره گیرد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45863

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.