• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
سرپرست شرکت عمران صدرا؛

عملیات روکش آسفالت محور شهرک گلستان به صدرا آغاز شد

  • کد خبر : 45859
  • 07 شهریور 1401 - 9:10
عملیات روکش آسفالت محور شهرک گلستان به صدرا آغاز شد
سرپرست شرکت عمران صدرا اعلام کرد که به مناسبن هفته دولت عملیات اجرایی ادامه روکش آسفالت بلوار خلیج فارس محور شهرک گلستان به صدرا آغاز شد.

عزیزالله روشن گفت: در راستای پاسخ به مطالبات مردم عملیات اجرایی روکش آسفالت بلوار خلیج فارس همزمان با شروع هفته دولت آغاز شد.

به نقل از عمران صدرا،  او افزود: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات به حق مردم تکمیل روکش آسفالت محور اصلی ورودی شهر صدرا از شهرک گلستان از طریق بلوار خلیج فارس بود که همزمان با آغاز هفته دولت، عملیات اجرایی آن به همت شرکت عمران شهر جدید صدرا آغاز شد و امیدواریم طی یک ماه آینده به پایان برسد.

روشن عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال شامل درزگیری، قیرپاشی، لکه‌گیری هندسی و آسفالت این بلوار در حد فاصل میدان امام رضا(ع) تا ورودی صدرا از شهرک گلستان است.

او بیان کرد: طول مسیر ۱۷ کیلومتر و عرض آن ۱۲ متر بوده و حدود ۳۱ هزار تن آسفالت در کل مسیر نیاز دارد که تا کنون بیش از ۲۰هزار تن آسفالت آن انجام شده است.

سرپرست شرکت عمران صدرا با تاکید بر اینکه مشاوران و همکاران ما تلاش می‌کنند عملیات با کیفیت مطلوب انجام شود، تصریح کرد: پیمانکار پروژه متعهد است طی دوره تضمین به مدت سه سال هرگونه عیب و نقصی که در طول مسیر ممکن است ایجاد شود را رفع نماید.

روشن همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح شهر صدرا عنوان کرد: آسفالت بلوار سعدی بعد از اجرای روکش آسفالت بلوار خلیج فارس توسط همین پیمانکار اجرایی خواهد شد و همچنین قراردادی بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان برای اجرای آسفالت معابر سطح شهر منعقد شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45859

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.