• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

افزایش آمار بستری و ثبات فوتی‌های کرونا در فارس

  • کد خبر : 45819
  • 06 شهریور 1401 - 18:45
افزایش آمار بستری و ثبات فوتی‌های کرونا در فارس
براساس آخرین اطلاعات آماری وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در فارس مواجه بودیم.

برپایه آخرین گزارش از وضعیت کرونا، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح یکشنبه ششم شهریور، با انجام دو میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۷۱ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع ۶۵۵ هزار و ۴۹۰ بیمار مثبت شناسایی شده است.

این گزارش حاکیست که از کل بیماران مثبت شناسایی شده در فارس، خوشبختانه تاکنون ۶۴۴ هزار و ۹۳۲ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

براساس همین گزارش، با بستری ۸۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۲۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند.

طبق گزارش اعلامی علوم پزشکی شیراز، تعداد ۶۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

آمارها نشان‌ می‌دهد که خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و آمار تجمیعی فوت شدگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون در این استان همچنیان ۸۱۱۵ نفر است.

برابر این اطلاعات آماری، تعداد واکسن‌های تزریق شده در شهرستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا صبح یکشنبه ششم شهریور به عدد هشت میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۵ دُز رسیده است.

از تعداد کل واکسن تزریق شده، سه میلیون و ۴۳۱ هزار و یک دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۱۷ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۸ هزار و ۷۹۵ دُز نوبت سوم و ۱۱۶ هزار و ۸۴۲ دُز یادآور واکسن بوده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45819

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.