• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

افتتاح ۳۰ پروژه در حوزه ورزش و جوانان فارس

  • کد خبر : 45743
  • 05 شهریور 1401 - 20:25
افتتاح ۳۰ پروژه در حوزه ورزش و جوانان فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که در راستای گرامیداشت هفته دولت، ۳۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۰۹ میلیارد ریال در این استان افتتاح می‌شود.

حیدر صفرپور، افتتاح پروژه‌های ورزشی را عاملی انگیزشی برای جامعه و زمینه‌ساز نشاط، امید و شادابی دانست و گفت: پرداختن به ۲ حوزه ورزش و جوانان بی تردید ضمن کمک به ایجاد و تقویت امید و نشاط در جامعه، زمینه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

صفرپور با بیان اینکه از اهداف اداره کل ورزش و جوانان فارس جبران فاصله این استان با شاخص ملی سرانه ورزشی دانست و گفت: سرانه فضای ورزشی در فارس حدود ۵۲ سانتی متر و سرانه کشور ۷۰ سانتی متر است. با افتتاح پروژه‌های مورد نظر در هفته دولت، سرانه فضای ورزشی فارس به ۵۳ سانتیمتر خواهد رسید.

او با یادآوری اینکه فارس با قریب به ۵۰۰ پروژه ورزشی، بیشترین تعداد پروژه های نیمه تمام کشور را دارد، گفت: این پروژه ها هم از نظر زمان بندی و هم از بابت اعتباری، اعداد کلانی برای تکمیل شدن نیاز دارند.

صفرپور در خصوص ۳۰ پروژه آماده افتتاح، گفت: این پروژه‌ها شامل ۲ باب سالن ورزشی چند منظوره، ۲۴ باب زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، ۳ باب زمین چمن مصنوعی بزرگ، یک باب خانه جوان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: متراژ تفکیک شده این پروژه ها شامل ۵۰ هزار و ۵۰۸ متر مربع فضای روباز و ۳۰۵۰ متر مربع به فضای سرپوشیده است.

صفرپور با بیان اینکه از ۲۴۲ پروژه عمرانی سراسر کشور در بخش ورزش، فارس از نظر تعداد رتبه دوم را بعد از هرمزگان دارد، گفت: از نظر تنوع پروژه و تأمین نیاز رشته های مختلف ورزشی، فارس جایگاه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های نی ریز، خنج، لارستان، قیروکارزین، فیروزآباد، اوز، بختگان، بوانات، پاسارگاد، جهرم، فراشبند، فسا، مهر، خفر، خرمبید، داراب، شیراز، کازرون و کوه‌چنار افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45743

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.