• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
استاندار فارس؛

ظرفیت پزشک خانواده در اجرای طرح صیانت از خانواده به کار گرفته شود

  • کد خبر : 45660
  • 05 شهریور 1401 - 12:28
ظرفیت پزشک خانواده در اجرای طرح صیانت از خانواده به کار گرفته شود
استاندار فارس ضمن قدردانی از کسانی که در بحث صیانت از جمعیت اعتقادی ورود کردند، گفت: در اجرای طرح صیانت از خانواده می توان از ظرفیت پزشک خانواده استفاده کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت افزود: پزشک خانواده یک فرصت بی بدیل است که در استان فارس پیش آمد و عملیاتی شد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور نیز در جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور همه استانداران به شکل مجازی برگزار شد به پزشک خانواده و اجرای آن در فارس و شیراز اشاره کردند و به همه اعضای ستاد ملی کرونا توصیه کرد که از طرح موفق پزشک خانواده در بحث کرونا کمک بگیرند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم اهتمام ویژه مدیران به اجرای طرح صیانت خانواده و تعالی جمعیت ادامه داد: اجرای برخی قوانین مرتبط می‌تواند در اجرای این طرح کمک کننده باشد.

او اظهار داشت: بیمارستان حضرت زینب (س) و بیمارستان مادر و کودک غدیر و اخیرا نیز با کمک رئیس مرکز تحقیقات سلول های بنیادی کشور توافقی با بیمارستان ابن سینا در شرف انجام است که این بیمارستان نیز در این ماجرا وارد شود.

وی افزود: با توجه به مصوبه دولت در خصوص پذیرش بیمه؛ اگر بیمارستان ها قرارداد خود را با بیمه ها منعقد نکنند اجازه ادامه فعالیت در زمینه ناباروری نخواهند داشت.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین بر لزوم تشکیل ساز و کارهای کمیته مدیریت سقط جنین تاکید کرده و افزود: برای مقابله با انجام غیر علمی سقط جنین کمک جدی دستگاه قضایی را لازم داریم.

دکتر ایمانیه افزود: انجام سقط به جز در مواردی که به شکل علمی انجام می شود باید جرم تلقی شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45660

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.