• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز:

فروشندگان سیار میوه و تره‌بار و عرضه کنندگان دام شیراز سامان‌دهی می‌شوند

  • کد خبر : 4550
  • 09 تیر 1399 - 15:04
فروشندگان سیار میوه و تره‌بار و عرضه کنندگان دام شیراز سامان‌دهی می‌شوند
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد: به منظور جلوگیری از آلودگی بصری، ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ محیط زیست کارگروه تخصصی سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام و همچنین فروشندگان سیار میوه و تره‌بار در شیراز تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «علی ناصری» با اشاره به طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با موضوع سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز که در جلسه یکصد و بیست و هشتم این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: با تشکیل کارگروه تخصصی در خصوص سامان دهی عرضه، فروش و کشتار دام در محدوده شهر شیراز با محوریت شهرداری به این موضوع پرداخته می‌شود.
وی تصریح کرد: در این کارگروه تخصصی نمایندگان کمیسیون «محمدتقی تذروی» و «احمد تنوری» و دستگاه های اجرایی ذیربط همچون اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و اداره کل محیط زیست حضور داشته و نتایج طرح ظرف مدت یک ماه در قالب لایحه تهیه و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.
سامان دهی فروشندگان سیار میوه ‌و تره‌بار در محدوده شهر شیراز موضوع دیگری بود که رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز به آن اشاره داشت و گفت: این موضوع با هدف جلوگیری از اختلال ترافیک، عرضه محصولات بی‌کیفیت و عدم نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.
ناصری یادآور شد: در روند رسیدگی به این موضوع نیز علاوه بر تشکیل کارگروه تخصصی با محوریت معاونت خدمات شهری و سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری، نمایندگان کمیسیون و دستگاه‌های اجرایی ذیربط حضور داشته و نتایج ظرف مدت یک ماه در قالب لایحه تهیه و جهت بررسی به شورای اسلامی شهر ارائه می‌شود.
گفتنی است در اجرای بند ۱۸ ماده ۸۰ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و بندهای ۱۵ و ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، ماده ۳ آئین نامه نحوه نگهداری حیوانات اهلی، ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و ماده ۱۲ قانون نظام صنفی، به این موضوع پرداخته شده است.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4550

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.