• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
در سومین روز از هفته قوه قضاییه صورت پذیرفت:

بازدید مدیرکل ثبت فارس از ادارات ثبت اسناد و املاک شهر ستان های سپیدان و بیضاء

  • کد خبر : 4512
  • 04 تیر 1399 - 5:04
بازدید مدیرکل ثبت فارس از ادارات ثبت اسناد و املاک شهر ستان های سپیدان و بیضاء

مدیرکل ثبت فارس در سومین روز از هفته قوه قضاییه که با نام “روز مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه” نامگذاری گردیده ضمن بازدید از ادارات ثبت شهرستان های سپیدان و بیضاء بر ضرورت تسهیل و تسریع در انجام فرایندها با هدف خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به مردم شریف این استان تأکید […]

مدیرکل ثبت فارس در سومین روز از هفته قوه قضاییه که با نام “روز مبارزه با فساد و احیای حقوق عامه” نامگذاری گردیده ضمن بازدید از ادارات ثبت شهرستان های سپیدان و بیضاء بر ضرورت تسهیل و تسریع در انجام فرایندها با هدف خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به مردم شریف این استان تأکید نمود و ابراز داشت: موظفیم با انسجام و برنامه ریزی هدفمند مسیر ارائه خدمات به مراجعین را هموار نماییم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس در سومین روز از هفته قوه قضاییه و در راستای بازدید از ادارات تابعه ثبتی فارس، توسط مدیرکل ثبت این استان و دیگر اعضای تیم بازرسی این اداره کل از ادارات ثبت شهرستان های سپیدان و بیضاء بازدید بعمل آمد.
در این بازدیدها که به منظور بررسی روند ارائه هرچه مطلوب تر خدمات به مراجعین و نیز رسیدگی به مشکلات این واحدها انجام شد، سید مهدی هاشمی و هیأت همراه از قسمتهای مختلف این ادارات دیدن نمودند.
مدیرکل ثبت استان در دیدار با پرسنل ادارات فوق الذکر ضمن استماع مشکلات موجود بر ضرورت تسهیل و تسریع در انجام فرایندها با هدف خدمات رسانی بهینه به مردم شریف فارس تأکید نمود و ابراز داشت: موظفیم با انسجام و برنامه ریزی هدفمند مسیر ارائه خدمات به مراجعین را هموار نماییم.
وی ضمن تشریح نقش حائز اهمیت ادارات ثبت اسناد و املاک در حفظ و حراست از حقوق مردم، تأثیر گذاری این ادارات در ایجاد نظم و امنیت حقوقی جامعه را مورد اذعان همگان دانست و خاطر نشان نمود: تحولات ایجاد گردیده در دستگاه قضا و به تبع آن ادارات ثبت در طول سالیان اخیر با محوریت تکریم و صیانت از حقوق مردم شکل گرفته و حل معضلات ثبتی مراجعین با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن را مهم ترین اولویت ادارات ثبتی این استان برشمرد.
هاشمی ارتقای جایگاه سند رسمی را یکی از مهم ترین ملزومات حرکت در مسیر مبارزه با فساد دانست و بیان داشت: ضروری است شرایط تبیین جایگاه این اسناد و ترغیب مردم به تنظیم اسناد رسمی در نقل و انتقالات را فراهم نماییم.
گفتنی است در این بازدیدها هیأت بازرسی ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعین به این ادارات و رسیدگی به درخواست های آن ها دستورات لازم به مسؤلان ذیربط در راستای پاسخگویی بهینه ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4512

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.