• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

آمادگی جسمانی فارس رتبه برتر کشور را کسب نمود

  • کد خبر : 44828
  • 02 شهریور 1401 - 11:29
آمادگی جسمانی فارس رتبه برتر کشور را کسب نمود
استانهای تهران ،فارس و اصفهان به عنوان استان های برتر آمادگی جسمانی کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی استان فارس در حاشیه مراسم روز پزشک در بیمارستان نمازی برگزار شد مریم جوانمردی در جمع خبرنگاران گفت در گردهمایی و مجمع سالیانه انجمن آمادگی جسمانی جمهوری اسلامی ایران که در تهران تشکیل شد استانهای تهران فارس و اصفهان به عنوان استان های برتر کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی و از نمایندگان آنها تقدیر به عمل آمد در این مراسم از چهره ماندگار آمادگی جسمانی کشور از جمله اکبر مالکی دکتر مسعودی و دکتر و سالخورده نیز تجلیل به عمل آمد.
وی افزود از جمله شاخص های ارزیابی، اجرای مطلوب طرح های ملی در در دوران کرونا و جلوگیری از کم تحرکی و برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و کارگاههای بهروز و سمینار های کشوری و کسب مدال های قهرمانی مسابقات و همچنین جذب مخاطب حداکثری نیز بوده است .

وی در این در این رابطه از همکاران خود هیئت رئیسه و مسئولین کمیته های متناظر استانی مربیان و ورزشکاران تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه بیان داشت انجمن آمادگی جسمانی در استان ها بیش از ۲۰ کمیته و ۱۰ گروه رشته ورزشی تحت پوشش دارد که به جهت گستردگی آن و توسعه فعالیت ها طی تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان این انجمن به فدراسیون تبدیل شده است و فعالیت خود را به صورت مستقل آواز خواهد کرد .
وی در پایان از مهندس سیروس پاک فطرت رئیس سابق هیئت ورزشهای همگانی که با تلاش و حمایت های همه جانبه ایشان هیئت ورزش های همگانی و انجمن آمادگی جسمانی فارس در ارزیابی های سال ۱۴۰۰ در رتبه اول کشوری قرار گرفت قدردانی نمود

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44828

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.