• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

افزایش تعداد قربانیان کرونا به ۸۰۹۹ در فارس

  • کد خبر : 44620
  • 30 مرداد 1401 - 15:37
افزایش تعداد قربانیان کرونا به ۸۰۹۹ در فارس
گزارش اعلامی در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که تعداد قربانیان این بیماری از ابتدا تاکنون به ۸۰۹۹ نفر رسیده است.

گزارش آماری علوم پزشکی شیراز در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که با انجام ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۹۳ تست تشخیصی، تا صبح یکشنبه ۳۰ مرداد، ۶۵۲ هزار و ۹۰۳ بیمار مثبت مبتلا به کروناویروس در این استان شناسایی شده‌اند.

براساس این گزارش، از کل بیماران شناسایی شده، تاکنون ۶۴۱ هزار و ۳۵۹ نفر کاملا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

گزارش یاد شده حاکی از آنست که طی ۲۴ ساعت گذشته و با پذیرش و بستری ۹۲ بیمار جدید، تعداد بیماران مثبت یا دارای علائم مشکوک کرونا که در بیمارستان‌های فارس بستری هستند به ۵۲۵ نفر رسیده است.

از بین کل بیماران بستری، تعداد ۹۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

به استناد همین آمار، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۹۹ نفر رسید.

طبق این گزارش، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۳۸ هزار و ۸۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۹۰ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۵ هزار و ۹۵۱ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۴۳۰ دُز نوبت سوم و ۱۰۷ هزار و ۲۱۵ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44620

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.