• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4
معاون استانداری فارس:

هفته دولت واقعیت‌ها اطلاع رسانی شود

  • کد خبر : 44556
  • 30 مرداد 1401 - 10:29
هفته دولت واقعیت‌ها اطلاع رسانی شود
محبی پور گفت: انتظار ما مجیزگویی از دولت و تعریف و تمجید از مدیران در هفته دولت نیست و بلکه توقع، اطلاع‌رسانی واقعیت‌ها به مردم است.

اسماعیل محبی‌پور معاون استانداری فارس یکشنبه ۳۰ مرداد در نشست کمیته رسانه‌ای ستاد بزرگداشت هفته دولت در فارس بیان کرد: امید است با اطلاع‌رسانی کارنامه یکساله دولت و طرح‌هایی که در این هفته افتتاح و مردم از حلاوت و شیرینی آنها برخوردار می‌شوند ، استانی با نشاط‌تر، امیدوارتر و سرزنده تر داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی فارس گفت: انتظار ما مجیزگویی دولت و تعریف و تمجید از مدیران نیست و بلکه توقع، اطلاع‌رسانی واقعیت‌ها به مردم است.

وی تصریح کرد:‌ بدون تردید،‌ همه ملت ایران خواهان رشد و توسعه ایران عزیز هستند و هر ایرانی آزاده و فهیم فارغ از نگاه سیاسی و تعلقات خود از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور خوشحال می‌شود.

محبی پور با بیان اینکه دانستن حق مردم است، هفته دولت را فرصت مناسبی برای  اطلاع رسانی خدمات دولتمردان دانست و گفت:‌ حق مردم است که از فعالیت‌ها و سیاست دولتمردان آگاه شوند و بدانند برنامه‌های آنها تا چه مرحله‌ای پیش رفته است.

وی ادامه داد: هرچند حدود یکسال سپری شده از فعالیت دولت سیزدهم برای ارزیابی و بررسی کارنامه این دولت، مناسب نیست، بلکه در این یکسال مروری بر فعالیت‌های دولت، بیانگر ‌راهبردها و هدفگذاری کلان دولت خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در یکسال گذشته انجام و گام‌های مهمی در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای کشور ایجاد شده است؛ حوزه‌هایی که به دلیل نوع نگاه سیاسی و یا شخصی مدیران سابق، مغفول مانده بود که  باعث عقب‌ماندگی کشور از رشد مورد انتظار شده است.

وی با اشاره به تدوین سند تحول دولت مردمی گفت: اصلاح اقتصادی، مردمی سازی و پرداخت به موقع یارانه‌ها، عدم تأمین کسری بودجه از پایه پولی، تأمین به موقع کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی و گذر از تابستان بدون خاموشی برای شهروندان از جمله دستاوردهای تلاش‌های دولت در خدمت به مردم ایران اسلامی بوده است.

محبی پور با اشاره به در نظر گرفته شدن سه مرحله ارزیابی طرح‌ها قبل از راهیابی این پروژه‌ها به فهرست طرح‌های هفته دولت در فارس، افزود:‌ رویکرد و دستور استاندار فارس به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران بر این است که طرح‌ها به صورت ناقص افتتاح نشوند و اگر قرار است پروژه‌ای افتتاح شود در واقعیت هم به صورت کامل انجام شده باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44556

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.