• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

هشدار استاندار فارس درباره قطع آب، برق و گاز صنایع

  • کد خبر : 44477
  • 29 مرداد 1401 - 21:17
هشدار استاندار فارس درباره قطع آب، برق و گاز صنایع
استاندار فارس با تاکید بر لزوم حمایت کامل و مداوم از تولید گفت: نباید آب، برق و گاز هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی قطع شود.

محمدهادی ایمانیه شنبه ۲۹ مرداد در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره قطعی برق و گاز صنایع، گفت: یک چهارم نیاز کشور کمبود برق وجود دارد که این امر نیازمند یک برنامه جامع و زمانبندی شده برای تامین برق است.

وی با بیان اینکه در استان فارس در حد امکان تدبیر شد تا کمترین میزان خسارت به صنایع وارد شود، گفت: با انتقاد کردن مشکلات برطرف نمی‌شود؛ اتاق بازرگانی دارای یک مرکز تحقیقات است انتقاد را بگویند اما پیشنهادات را نیز در حد مقدورات استان مطرح کنند.

استاندار فارس درباره مواردی که اجرای آن در اختیار استان نیست، افزود: اتاق بازرگانی نامه‌ای نوشته و موضع بخش خصوصی را در یک اجماعی با اتاق‌های بازرگانی دیگر استان‌ها مطرح کند. بنده هم قول میدهممواردی که مورد اجماع اتاق-های بازرگانی قرار می¬گیرد را با دولت پیگیری کنم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بخش خصوصی با همکاری ۳ اداره برق کمک کنند تا نیروگاه‌های شهرک‌های صنعتی و نیروگاه‌های خورشیدی واحدها راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: دولت نیز در این زمینه کمک خواهدکرد.

ایمانیه درباره مشکلات قطعی گاز صنایع نیز گفت: مشکل این بود که صنایع مشابه با مجوز از سازمان صمت پول گاز را ۵ برابر بیشتر از صنایعی که مجوزشان از جهاد کشاورزی گرفتند، پرداخت می‌کردند؛ براساس مصوبه پیشین شورای گفتگو مقرر شده بود این مسئله حل شود اما مصوبه اجرا نشده است که باید با پیگیری جدی موضوع مدیریت شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44477

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.