• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز؛

ارائه ۴۰۰ سانس ورزشی رایگان در محدوده استحفاظی

  • کد خبر : 44401
  • 28 مرداد 1401 - 14:34
ارائه ۴۰۰ سانس ورزشی رایگان در محدوده استحفاظی
در نشستی با حضور اصحاب رسانه، مسوول بسیج ورزشکاران و مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز فعالیت های مشترک این مجموعه را با کمیته ورزش قلم تندرستی تشریح کرد.

محسن زارعی مسوول بسیج ورزشکاران و مسوول تربیت بدنی سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ضمن اشاره به فعالیت های مشترک این ناحیه با موسسه قمر بنی هاشم(ع) و کمیته ورزش قلم تندرستی اظهار داشت: در حوزه استحفاظیه سپاه ثارالله ۷۵۰هزار نفر را تحت پوشش داریم.
او با بیان اینکه سالن های ورزشی را به تمامی کسانی که با بسیج همکاری دارند، با تخفیفات ویژه به صورت رایگان ارائه می دهیم، افزود: ما ۴۰۰سانس ورزشی را برای ارائه به علاقه مندان به ورزش، به صورت رایگان برنامه ریزی کردیم.
زارعی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از قهرمانان ورزشی در حوزه استحفاظی سپاه ثارالله فعالیت می کنند که تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار داده ایم.


او همچنین به برپایی ایستگاههای ورزش اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی با سازمان های مختلف برگزار شده تا در مکان های مختلف ایستگاههای ورزشی برپا شود.
برگزاری دوره های مربی گری در رشته های مختلف با هزینه نیم بها و کسری خدمت برای ورزشکارانی که در دوره نوجوانی و جوانی با سپاه همکایر می کنند، ارسال کمک ها در قالب بسته های معیشتی با کمک موسسه خیریه قمر بنی هاشم(ع) به صورت چراغ خاموش و با حفظ آبروی افراد، نیازمندان، تحویل ۵۰۰متر مربع تاتامی رزمی به ۵منطقه کم برخوردار و… از جمله اقدامات دیگری بود که زارعی به آن اشاره کرد.
او از تاسیس تیم قلم تندرستی در حوزه سپاه ثارالله نیز گفت و افزود: با توجه به مفید بودن این ورزش، در۷۵۰پایگاه آن را ترویج خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44401

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.