• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
مدیرکل زندان های فارس:

هر یک از ما در هر پست و جایگاهی باید با همفکری و احساس مسؤولیت در خدمت جامعه هدف باشیم

  • کد خبر : 4434
  • 29 خرداد 1399 - 18:37
هر یک از ما در هر پست و جایگاهی باید با همفکری و احساس مسؤولیت در خدمت جامعه هدف باشیم

مدیرکل زندان های فارس با حضور معاونین، رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره کل از بخش های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید و مشکلات زندانیان در حوزه های مختلف را بررسی کردند و در ادامه بازدید، مشکلات در حوزه های متخلف در اداره کل زندان ها با حضور مسؤولین ستادی و مدیر زندان مرکزی شیراز […]

مدیرکل زندان های فارس با حضور معاونین، رؤسای ادارات ستادی و کارشناسان اداره کل از بخش های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید و مشکلات زندانیان در حوزه های مختلف را بررسی کردند و در ادامه بازدید، مشکلات در حوزه های متخلف در اداره کل زندان ها با حضور مسؤولین ستادی و مدیر زندان مرکزی شیراز مطرح و دستور رسیدگی صادر شد.
مدیرکل زندان های فارس گفت: بازدیدها هدفمند و به منظور رسیدگی به مشکلات زندانیان در حوزه های مختلف انجام می گیرد.
اسحاق ابراهیمی افزود: استان فارس در دوران مدیریت همه مدیران پیشین خوب درخشیده است و اکنون که توفیق خدمت در این سنگر به ما داده شده است باید بتوانیم با همفکری و همدلی همه همکاران همچون گذشته موفق عمل کنیم.
وی اضافه کرد: رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات زندانیان از اصول مهم زندانبانی است که همه ما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم و انتظار این است که هر یک از ما در هر پست و جایگاهی قرار داریم با همفکری و احساس مسؤولیت، امور را دنبال کنیم و در خدمت جامعه هدف باشیم.
مدیرکل زندان های فارس اظهار داشت: جامعه هدف ما افراد ضعیف و آسیب پذیری هستند که به حمایت همه ما نیاز دارند و در زمینه رسیدگی به مشکلات قضایی و اجتماعی آنان با همت همه همکاران به ویژه مددکاران باید تلاش کنیم و به گونه ای به این افراد خدمات رسانی شود که از مشکلات آنان کاسته و زمینه آزادی و رهایی آنان فراهم شود.
ابراهیمی ادامه داد: برنامه های فرهنگی و تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی همچون گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شوند تا اوقات فراغت زندانیان به صورت هدفمند و تأثیرگذار مدیریت گردد.
وی اضافه کرد: با تلاش مسؤولین قضایی و ستاد دیه استان حدود ۷۰درصد از زندانیان جرایم غیرعمد از زمان شیوع بیماری کرونا در مرخصی بسر می برند و این آمار بسیار قابل توجه و جای قدردانی از مسؤولین امر دارد.
مدیرکل زندان های فارس یادآور شد: بدهی تعداد ۴۸ زندانی جرایم غیرعمد، بیش از ۲۰۰ میلیون تومان است و مددکاران زندان باید در زمینه رفع مشکل و پذیرش اعسار آنان تلاش نمایند.
ابراهیمی گفت: درخصوص زندانیان دارای ردمال با جرایم عمد و غیرعمد که برای رسیدگی به پرونده آنان خانواده هایشان توانایی پیگیری ندارند ۲ نفر از مددکاران ستاد دیه و زندان مرکزی به مدت ۲۰ روز با حضور در زندان و مراجع قضایی این پرونده ها را به صورت ویژه رسیدگی نمایند.
وی اظهار امیدواری کرد با همت خیرین و ستاد دیه استان در هفته قوه قضائیه زمینه آزادی زندانیان با بدهی کمتر از ۵۰ میلیون تومان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4434

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.