• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر شیراز:

پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی مجددا بررسی می‌شود

  • کد خبر : 4404
  • 25 خرداد 1399 - 15:37
پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی مجددا بررسی می‌شود
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی مجدد پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی با رعایت کلیه ضوابط خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «نوذر امامی» با اشاره به جلسه یکصد و شانزدهم این کمیسیون با موضوع ضوابط اراضی شهرک شهید بهشتی که با حضور اعضا، مدیران و کارشناسان شهرداری و مشاوران کمیسیون تشکیل شد، عنوان داشت: کمیسیون با بررسی مجدد پهنه محدوده شهرک شهید بهشتی از R111 بهR121 مشروط به رعایت کلیه ضوابط پهنه R121 بویژه تامین ۲۵ متر مربع فضای باز به ازای هر واحد موافقت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مقرر شده است طرح مذکور بعنوان لایحه و با امضای شهردار ظرف مدت تعیین شده به شورا ارائه شود.
وی دیگر موضوع بررسی شده در جلسه اخیر کمیسیون را ایراد فرمانداری در خصوص دستورالعمل بندهای ۱۱ و ۳۴ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران دانست که از صحن شورا ارجاع داده شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز ماحصل این بررسی را موافقت با حذف بندهای ۲ و ۳ ماده ۳ دستورالعمل اجرایی ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران عنوان کرد که مقرر شد موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن شورا ارجاع شود.
امامی یادآور شد: در این جلسه اصلاح مصوبه دستورالعمل تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده نیز بار دیگر بررسی شد و کمیسیون با تبصره ۵ اصلاحی لایحه شهرداری موافقت کرد.
گفتنی است در جریان بررسی این موضوع مقرر شد نحوه پرداخت حق‌الزحمه پیشنهادی تبصره با حضور مدیران مربوطه تحلیل و نتیجه به کمیسیون اعلام شود.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4404

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.