• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7
رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز:

کارگروه سامانه شهرسازی تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 4398
  • 26 خرداد 1399 - 20:06
کارگروه سامانه شهرسازی تشکیل می‌شود
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز از تشکیل کارگروه سامانه شهرسازی توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر «لیلا دودمان» با اشاره به بیست و نهمین جلسه کمیسیون که با حضور کارشناسان و مدیران شهرداری و مشاوران شورا تشکیل شد، از بررسی تکالیف بودجه مصوب سال ۹۹ گفت و افزود: در این جلسه برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها توسط کلیه معاونت‌ها و پیشرفت پروژه‌های شش ماهه اول سال تعیین شد.
وی خاطرنشان کرد: گزارش این نشست به صورت هر ۱۵ روز یک‌بار به کمیسیون هوشمندسازی ارائه خواهد شد و نماینده‌ای از طرف کمیسیون در کارگروه حضور خواهد داشت.
وی با اشاره به پیشرفت پروژه فیبر نوری نیز عنوان داشت: اولویت‌ها و زمان‌بندی شبکه تحویل ۴۰ کیلومتر به کمیسیون ارسال و گزارش آن ظرف روزهای آینده ارائه می‌شود.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز به بارگذاری برنامه زمان‌بندی تکلیف و پروژه‌ها در نرم افزار فرابر و داشبورد مدیریتی دسترسی به پروژه‌ها و تکالیف تعیین شده نیز اشاره کرد.
دودمان اضافه کرد: معاونت شهرسازی و معماری، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری براساس ۲۹ پروژه در خصوص تهیه برنامه زمانی و بر اساس ساختار شکسته کار (WBS) ظرف مدت یک هفته گزارش کاملی از نتایج برنامه زمان‌بندی خود را به کمیسیون ارائه خواهد کرد.
گفتنی است در ادامه جلسه پیشرفت پروژه فیبر نوری مطرح و گزارشی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه شد.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4398

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.