• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز خبر داد؛

طرح جامع اطفاء حریق شیراز تصویب شد

  • کد خبر : 43834
  • 25 مرداد 1401 - 19:02
طرح جامع اطفاء حریق شیراز تصویب شد
طرح جامع اطفا حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با هدف پیش بینی مسیر بلندت مدت این سازمان، توسط شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، آتش پاد محمد هادی قانع با اشاره به تهیه و تدوین طرح جامع اطفا حریق با همکاری دانشگاه شیراز اظهار داشت: در این طرح با توجه به رشد و گسترش فضای شهری، نیاز های ایمنی شهر شیراز، راهکار های توسعه آن و سیر پیشرفت و ارتقا امکانات مورد نیاز برای داشتن شهری ایمن با برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت تعیین شده است.

آتش پاد قانع در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب طرح جامع اطفا حریق سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: یکشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ با سیزده رای موافق اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز، طرح جامع مطالعاتی اطفا حریق تصویب گردید.

وی افزود: این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار در کشور توسط سازمان آتش‌نشانی شیراز با همکاری دانشگاه شیراز تدوین و به عنوان نقشه راه سازمان آتش‌نشانی همه باید ها و نباید ها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدید های شهری و روش های اجرایی در آن گنجانده شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اشاره به جزییات طرح جامع اطفا حریق اظهار داشت: در برنامه مذکور نیازهای شهری از جمله افزایش ایستگاه های عملیاتی، گسترش شبکه هیدرانت‌ شهری، شناسایی مناطق پر خطر و تهدید های بافت تاریخی، روش های اطفایی بافت ها و محلات خاص و همچنین نیازهای سازمانی همچون: تجهیزات و ماشین‌آلات، افزایش نیروی انسانی مطرح و راهکارهای رفع مشکلات موجود بیان شده است.

این مقام مسئول هدف از تدوین و اجرای طرح مذکور را دست یافتن به شهر ایمن برای شهروندان عنوان کرد و ابراز داشت: سازمان آتش‌نشانی شیراز پس از طی کردن مسیر دو ساله مطالعاتی و تحقیقاتی در تدوین طرح جامع اطفا حریق شهر شیراز، همه توان خود را در عملیاتی شدن این طرح جامع ، در صف مقدم خدمت رسانی بکار خواهد بست.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43834

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.