• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
دهقان پور عنوان کرد:

کشاورزی فارس نیازمند شبکه تلویزیونی استانی

  • کد خبر : 43691
  • 24 مرداد 1401 - 18:14
کشاورزی فارس نیازمند شبکه تلویزیونی استانی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه در حال حاضر رسانه ملی در زمینه ترویج مسائل کشاورزی با این سازمان همکاری خوبی دارد، گفت: پیشنهاد می شود برای اولین بار شبکه کشاورزی در صدا و سیمای مرکز فارس راه اندازی شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور در دیدار با قائم مقام و کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: به منظور راه اندازی این شبکه در کنار ظرفیت های دولتی، از حمایت مالی بخش خصوصی نیز می توان استفاده کرد و در تولید محتوا و بررسی میزان اثرگذاری برنامه ها ما می توانیم همکاری داشته باشیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: امروزه یکی از مولفه‌های اساسی در بحث توسعه‌ مملکت ما از جمله حوزه‌ کشاورزی مقوله فرهنگ هست و یکی از عوامل اثرگذار در تقویت، تدوین، نشر و جاری سازی فرهنگ صدا و سیما است.
او افزود: در حال حاضر دنیا به برج شیشه‌ای معروف است چرا که هر رویدادی توسط عده ای رصد، مخابره و پیگیری می شود ازاین رو، وظیفه‌ ذاتی رسانه ملی شناسایی و خنثی کردن پروپاگانداها و هجمه ها و در گام بعد تقویت اقداماتی است که توسط کارگزاران نظام یا مجموعه حاکمیتی انجام می شود.
دهقان پور اضافه کرد: صدا و سیما با ایجاد روحیه امید و اعتماد در جامعه و ایفای نقش ارشادی و شتاب دهنده، در جلب مشارکت مردمی در اجرای سیاست های کلان نظام و دولت از گذشته تاکنون نقش موثری ایفا کرده است.
به گفته وی؛ اثرگذارترین بخش اقتصادی در استان فارس بخش کشاورزی است، رسانه ملی با گردش صحیح اطلاعات، شفافیت در اطلاع رسانی، تدوین بخش کشاورزی و فرصت هایی که در این بخش وجود دارد و مطالبه گری و نقد دلسوزانه مجموعه جهاد کشاورزی در جهت رشد و تعالی این بخش گام برمی دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43691

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.