• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

اولویت دادن به شناسنامه دام عشایر

  • کد خبر : 4330
  • 23 خرداد 1399 - 12:33
اولویت دادن به شناسنامه دام عشایر

مدیرکل امورعشایرفارس گفت: شناسنامه دام عشایر را در اولویت کاری خود قرار داده که در آن بارکد، هویت دام مشخص شودکه به طبع مزایای این طرح ابتدا عاید عشایر می شود.  بهرامی که در اولین جلسه شورای اداری مدیران استانی و شهرستانی اداره کل امور عشایر در سال جاری ضمن تشکر از تلاش و تعامل […]

مدیرکل امورعشایرفارس گفت: شناسنامه دام عشایر را در اولویت کاری خود قرار داده که در آن بارکد، هویت دام مشخص شودکه به طبع مزایای این طرح ابتدا عاید عشایر می شود. 

بهرامی که در اولین جلسه شورای اداری مدیران استانی و شهرستانی اداره کل امور عشایر در سال جاری ضمن تشکر از تلاش و تعامل سازنده همه مدیران شهرستانی و ستادی به بیان اقدامات شاخص انجام شده در این سال پرداخت.

 وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی  مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید افزود: باید تلاش کنیم که به صورت یک مجموعه بهم پیوسته با برنامه ریزی طوری عمل شود که جهش تولید درمجموعه و خصوصا در زندگی عشایر نمایان شود.

مدیر کل امورعشایرگفت: ارتقای شاخص‌های توسعه جامعه عشایری هدف اصلی این اداره بوده و با تمام توان برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم نمود.

 بهرامی رفتار را رکن اصلی ارزش های سازمانی دانست و توجه به رفتار را خاطر نشان کردکه اگر رفتنار مطابق با ارزش های سازمانی نباشد به اهداف نمی رسیم.

 مدیر کل امور عشایر فارس افزود با توجه به اینکه در استانه پیک دوم بیماری کرونا هستیم از مدیران خواست موضوع کرونا را با حساسیت و جدیت بیشتری پیگیری کنند و همکاری لازم را با اکیپ های بهداشتی داشته باشند.

بهرامی در این جلسه تاکید کرد جامعه هدف و اداره کل امور عشایر از بهره برداران مراتع هستند و باید در اطفاء حریق و بحران آتش سوزی محیط زیست حفظ شود و از مدیران خواست تا با ارگان های مربوطه اداره منابع طبیعی، محیط زیست و مدیریت بحران همکاری  و لازم را داشته باشند .

وی بیان داشت:اعتبارات ارزش افزوده را طوری مدیریت کنند که در جهت افزایش و ارتقاء شاخص های زندگی عشایر هزینه گردد.

در این جلسه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام شد مدیران به تشریح فعالیت های انجام شده در سال ۹۸ و همچنین برنامه های راهبردی خود، در سال ۹۹ از جمله آبرسانی، مرمت راه های عشایری، تسهیلات و اشتغال پرداختند .

و در پایان نیز با توجه به همکاری و همیاری مجدانه پرسنل هلال احمر استان فارس در کمک به عشایر در بارندگی های  سال جاتری از دکتر رشیدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیراز به نمایندگی از تمام مسئولین ادارات هلال احمر شهرستان های استان فارس تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=4330

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.